|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kjøpsråd MacBook Pro eller iPadMin gode gamle MacBook trakk sitt siste sukk før helgen, og jeg blir litt desperat over å skulle være alene hjemme i påsken uten å kunne surfe på nett. Jeg har ikke iPhone, og den telefonen jeg har egner seg temmelig dårlig til nettsurfing. Dermed har jeg motet meg opp til å tømme kontoen og kjøpe en ny MacBook, den billigste utgaven til 10.000. Imidlertid ser jeg på mac1-forumet at ny MacBook Pro ventes om en måned eller to. Man kan jo aldri stole helt på rykter, men jeg ble så i tvil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kjøpsråd MacBook Pro eller iPadiPad er ikke egnet til å skrive artikler på, synes jeg, men du kan få kjøpt et nett lite tastatur til den, og da kommer du vel likevel under prisen på en alminnelig lapmac. Og iPaden er kjempefin til mye annet - surfing og boklesing og sånt, for eksempel.
![]() |
#3 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kjøpsråd MacBook Pro eller iPadJeg vil ikke anbefale iPad om du skal skrive med den. Men den er super til surfing, se på bilder og film med. Nå får du vel iPad2 ganske greit priset, så det kan jo være en løsning til du får råd til ny MacBook.
![]() |
#4 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Kjøpsråd MacBook Pro eller iPad
Ja, jeg har tenkt på det med å kjøpe et snertent lite tastatur til den, men jeg vil vel få ganske lite lagringsplass? Bøker leser jeg på Kindle, men iPad frister av andre grunner, absolutt! Det er bare det at jeg i utgangspunktet tenkte at jeg måtte ofre den av fornuftsgrunner.
Ja, jeg tenker også ny laptop fremfor ny iPod, absolutt! Men så er det dette med at det snart kommer en ny, og at jeg trenger en eller annen maskin umiddelbart. Noe i meg stritter i mot å kjøpe gammel iPad når det allerede er kommet en ny, og noe i meg stritter i mot å kjøpe "gammel" MacBook når det snart kommer en ny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpsråd MacBook Pro eller iPadHvorfor iPad eller MBP? Et alternativ vil jo også kunne være Macbook Air?
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kjøpsråd MacBook Pro eller iPad
Jeg er enig i dette. Jeg har riktignok Macbook Air og iPad, men den ene utelukker på ingen måte den andre. De supplerer hverandre, hvert til sitt bruk.
![]() |
![]() |
|
|