Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tilbehør og sko til kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-12, 14:21   #1
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tilbehør og sko til kjole

Jeg skal visst gifte meg i slutten av april. Det ble litt hastig bestemt og avgjort. Ikke noe stort, vielse og middag/kaker med foreldre, mine søsken og forlovere. Uformellt med andre ord. Økonomien tillater ikke særlig av innkjøp. Har en veldig fin, lang lilla jeg kan bruke om jeg ikke ender opp med fullt antrekk av kjole jeg bestilte på Ellos. Nemlig denne:

Det hører med å si at jeg er rake motsetningen til berta som er avbildet i kjolen. Jeg er størrelse 46(mer eller mindre), er bleik - ikke noe sånn fin porselensbleik heller gitt. Mørkt hår, breie skuldre, små pupper, stor mage og full pakke. Og likevel tok jeg altså sjansen på å bestille den. Vel, den passer. Men om jeg skal kunne bruke den må jeg ha bolero, strømpebukse og sko:

Bolero tror jeg at jeg har, hvit
Hvilken type smykke til forresten? Kan ikke ha/ønsker ikke noe halsgropsmykke, det må være med anheng av noe slag. Juggel er veldig budsjettfint, kan lage selv også men trenger tips.
Sko? Bør være billige og ikke særlig til hæl; isåfall brei, men helst kilehæl om hæl. Har brei fot men ikke høy vrist, smal over hælen. Trenger str 39-40.
Strømpebukse? Farge, modell, tykkelse? Jeg tror jeg vil opp en størrelse i strømpebukse til 48; har opplevd flere ganger nå at strømpebuksene blir for korte i skrittet enda de går langt opp på magen og jeg er kort i beina.

Og om noen kjenner meg sånn f.eks på fjesboka her så setter jeg pris på om det ikke gaules ut noe der, vi har ikke sagt det til så mange og har ikke bestemt oss for om vi sier det i forkant heller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.