|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Hotell i TrondheimNoen som kan anbefale meg et hotell i Trondheim? Gjerne i nærheten av Trondheim Spektrum. Sist redigert av Evita : 19-04-12 kl 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i TrondheimPasienthotellet er vel det hotellet som ligger nærmest Øya. Men det anbefaler jeg ikke... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hotell i TrondheimJeg bodde på Rica Nidelven, fikk et godt tilbud (rom til godt under tusenlappen) og var godt fornøyd. Rommet var helt greit, litt lite siden jeg hadde enmannsrom, men alt var relativt nytt og rent og pent. Og frokosten var helt hinsides bra, en av de beste hotellfrokostene jeg har spist og jeg har reist en god del.
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hotell i TrondheimTrondheim er jo en ganske liten by i areal, så det er fort gjort å gå fra ett punkt i sentrum til et annet, så plassering er ikke så viktig så lenge man holder seg til sentrumsområdet, synes jeg.
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hotell i TrondheimJeg liker å bo på Clarion Collection Hotel Bakeriet. Veldig hyggelig hotell.
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hotell i Trondheim
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hotell i TrondheimJeg ville valgt Rica Nidelven, hvis jeg skulle bodd på hotell i Trondheim. De har virkelig utrolig god frokost, og det er et ganske nytt hotell, så standarden er god. Det har også ypperlig beliggenhet til Solsiden, som er et hyggelig sted å være når man ikke er på Spektrum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i TrondheimNidelven!
![]() |
#9 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i TrondheimEvt nye ved bakklandet, nære solsiden + at det er fin vandring bort til spektrum.
![]() |
#10 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hotell i TrondheimJeg må bare innom enda en gang for å skryte av frokosten til Nidelven, for den var helt fabelaktig. Jeg hadde blitt fortalt at den var god, men hadde ikke klart å forestille meg at den skulle være så god. Egen smoothiekokk, egen barista, egen "steke egg og lage omelett, akkurat sånn jeg vil ha det"-kokk, fantastisk godt brød, stort utvalg av pålegg, søte ting til dessert, en kelner som gikk rundt og delte ut ferskpresset appelsinjuice og sikkert mye mer jeg ikke fikk med meg. Og jeg betalte 899 kroner for et rom for en natt.
![]() |
#11 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rica Nidelven
![]() |
#13 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i TrondheimTusen takk for svar alle sammen! Det ser ut til at Rica Nidelven må testes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i TrondheimJa, gå for Rica Nidelven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hotell i TrondheimNoterer meg Nidelven til neste besøk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i TrondheimRica Nidelven sier jeg også!
![]() |
#20 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hotell i TrondheimJeg spiser ikke så mye frokost, men har prøvd lunsjen på Nidelven, og den er god.
![]() |
|
|