Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

God morgen; det er hverdag igjen!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-12, 06:26   #1
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
PåskeHeksa er litt kul
Stort smil

God morgen; det er hverdag igjen!

Klokka er bortimot halv sju; Trassapa kom lenge før seks og erklærte at det var dagen; var jo lyst ute må vite:
Så her sitter vi; Moderskipet på halv tolv og klamrer seg til kaffe koppen; Trassapa ser Bombibjørnene og har satt munnen på frigir mens Bråkmons er den enestes som gjør fronuftige ting og sover enda!
Trassapa gleder seg til barnehagen-" fordi da skal jeg leke med Iben og Enzo og Abdhirahman og har du vasketvottene til Iben; mamma? Jeg tror vi skal spise mat i barnehagen også skal vi leke ute; men mamma; hvorfor holder du så hardt i kaffen din? SE!!!! Bompibjørnene flyr! Men vi har jo ikke sånne bær vi hopper av da!"

Innimellom luerer jeg på om ungen har gjeller; eller om hun har evnen til å ikke puste på mange minutter; som fakirer::

God morgen alle sammen; og gratulerer med overstått påske; vi overlevde i år også!

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 06:26   #2
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: God morgen; det er hverdag igjen!

Opprinnelig lagt inn av PåskeHeksa, her.

Klokka er bortimot halv sju; Trassapa kom lenge før seks og erklærte at det var dagen; var jo lyst ute må vite:
Så her sitter vi; Moderskipet på halv tolv og klamrer seg til kaffe koppen; Trassapa ser Bombibjørnene og har satt munnen på frigir mens Bråkmons er den enestes som gjør fronuftige ting og sover enda!
Trassapa gleder seg til barnehagen-" fordi da skal jeg leke med Iben og Enzo og Abdhirahman og har du vasketvottene til Iben; mamma? Jeg tror vi skal spise mat i barnehagen også skal vi leke ute; men mamma; hvorfor holder du så hardt i kaffen din? SE!!!! Bompibjørnene flyr! Men vi har jo ikke sånne bær vi hopper av da!"

Innimellom luerer jeg på om ungen har gjeller; eller om hun har evnen til å ikke puste på mange minutter; som fakirer::

God morgen alle sammen; og gratulerer med overstått påske; vi overlevde i år også!

Eventuelle skrivefeil og orddelingsfeil går på kontoen " det for tidlig på morran"

Gammel 10-04-12, 06:54   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi overlevde påske her også.
Jeg liker hverdager, og jubler litt for rutiner og mønster.
Kos deg med kaffekoppen, og man kan jo håpe på at Trassapa har skravlet seg ferdig før kaffekopp nr 2?

Gammel 10-04-12, 07:01   #4
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

God morgen.
Her nytes en kaffekopp i stillhet. Det er lenge siden sist skjedde!
Jentene er vel litt døgnville etter påskeferien.

Nå skal jeg nyte de siste minuttene før jentene må vekkes. Kan bli lenge til neste gang jeg drikker morgenkaffen i fred.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 07:02   #5
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Hah-på kopp tre nå; og hun jabber enda
Var fem minutters opphold mens hun spiste da

På den annen side; det er aldri kjedelig å høre på henne; hun har noen helt vanvittige teorier! For eksempel må vi passe oss så ikke katta biter oss; siden da blir vi til zombier og spiser pus; og vi er jo glad i pus!
Samme jentunge gråt sine modige tårer da jeg fortalte henne at zombier ikke finnes (jeg vrodde hun var redd dem; og skulle trøste: FAIL!!! Hun bruker den mot meg enda)
Hun hater prinsesser; og trodde seg uhørt da hun freste til lillebror at " hvis ikke du slutter å ta bilen min kommer alle prinsessene i verden og TARdeg! Og de er faarlige asså!!"
Bråkmons brydde seg ikke nevneverdig

Gammel 10-04-12, 07:19   #6
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

God morgen til deg også, og kanskje du skifter nick nå, PåskeHeksa? Eller er du påskeheks hele året?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 07:29   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg protesterer. Jeg vil ha natt lenger. Jeg brukte nemlig natta på å lese bok. :trøtt:

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 07:30   #8
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Næh; nå får jeg vel heller bare være Heksa: Om det da ikke er noen andre her inne som har det?

Men om jeg gidder bytte i dag er en annen sak!

Gammel 10-04-12, 07:32   #9
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg protesterer. Jeg vil ha natt lenger. Jeg brukte nemlig natta på å lese bok. :trøtt:

Finværet og aktivitetsnivået på elsket avkom tilsier desverre at det er morgen:

Gammel 10-04-12, 07:35   #10
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av PåskeHeksa, her.

Næh; nå får jeg vel heller bare være Heksa:

Skremmende nok, det. Og kanskje en kledelig avatar?

Eller er dette mer deg?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 07:45   #11
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Visste ikke at det lå nakenbilder av meg på nett?
Den nederste; jooooooda før kaffe om morran?

Gammel 10-04-12, 08:23   #12
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Her har morgenen gått med på ringe hit og dit for å avlyse avtaler i dag og morgen ettersom vi er stuck i Oslo med bil på verksted.
her er det to åringen som skravler hull i hodet på meg...

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 09:00   #13
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

God morgen og vel overstått påske !

Jeg sitter med hundre sommerfugler i magen før min første dag som veileder i samspill med barn (ICDP) og er igrunn temmelig apatisk her selv om jeg burde gå i dusjen, rydde litt og forberede meg.
Det beste med fridager er å slippe å smøre 6 matpakker om natta etter seinvakt, slippe å pakke 14 treningsbager i løpet av en uke ( og henge opp tilsvarende vått tøy) Ungene begynte å bli litt brakkesyke nå, så for dem tror jeg hverdag bare er fint.

Gammel 10-04-12, 09:14   #14
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Endelig hverdag! Jeg har tilbrakt påsken med å ligge på sofaen for å bli frisk, konstant gumlende på påskesnop. Skravleungene er avlevert, nå venter forhåpentligvis en stille og rolig dag på kontoret.

Gammel 10-04-12, 09:19   #15
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her startet dagen med "Mamma, skal jeg i barnehagen i dag?", bekreftelsen ble fulgt opp av "Det gleder jeg meg til!" Jeg har fridag, så det blir en myk start på hverdagen igjen.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 09:36   #16
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

God morgen alle sammen! Festlig tråd. Jeg liker skrivestilen din Heksa. Og du er sannelig vakker som naken

I dag våknet min syvåring til vekkerklokke, som han fikk i gave. Det var ganske deilig! Han kom ned så blid og fjong, og jeg nøt det, vel vitende om at dette ikke er normalen. Han gikk til skolen med godt humør og laget ikke engang en fight av å ta på seg regnklær....

Jeg starter sent på jobb i dag. Skal prøve å tune hodet mitt inn på jobboppgaver, og kanskje tør jeg å åpne ryggsekken med alle jobbtingene? Jeg pakket oppi en god del som jeg visstnok skulle gjøre i påsken, og har ikke åpnet sekken siden.

Og ja, takk alle gode makter for kaffekoppen!

Gammel 10-04-12, 09:44   #17
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er ungene sendt på skolen og levert i barnehagen. Jeg har spist knekkebrød og drukket iskaffen min i ro og fred. Jeg er veldig glad hverdagen er her igjen og ungene gledet seg veldig til å få gå på skolen. Tom. minstemor syntes det var helt greit å bli satt i fanget til barnehagedamen.

I dag står klesvask og tur med bikkja til pappa på programmet og det er helt greit. Dessuten skinner sola.

Gammel 10-04-12, 16:08   #18
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Kjenner jeg er glad i kaffen min nå når vi har kommet hjem fra barnehagen og jeg...Trassapa er sur fordi jeg kjøpte feil solbriller, jeg måtte jo skjønne at hun ikke skulle ha rosa-men de med Lynet Mcqueen på..
Bråkmons har tydeligvis lært seg å spytte i dag, så kveldsdusjen kan jeg visst droppe, da jeg allerede er ferdigvaska!
Gleder meg til jubelen når jeg forteller dem at det ikke er sjokolade til middag, som Trassapa hadde bestemt..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.