|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Fotobok fra apple?Jeg skal ta meg selv i nakken og få laget fotobøker av endel bilder. Jeg har prøvd ulike produsenter og er så langt mest fornøyd med japanfoto, men jeg har ikke testet apple. Noen som har testet og kan si noe om kvaliteten der?
![]() |
#2 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fotobok fra apple?En kollega på jobb hadde nylig med seg en fotobok fra Apple som hun viste frem, det så veldig bra ut både når det gjaldt bildekvalitet og layout. Fotoboka ble levert kort tid etter bestilling.
![]() |
#3 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Fotobok fra apple?Liker vledig godt apple sine |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fotobok fra apple?Vi har fra Apple og Eurofoto, og de fra Apple er bedre. I tillegg var det veldig lett å kunne lage bøkene i iPhoto.
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Fotobok fra apple?Jøss. Kanskje jeg også sksl prøve? HAr brukt Japanfoto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Fotobok fra apple?De blir veldig fine.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fotobok fra apple?Jeg har tatt meg i nakken og bestilte to stykker i påskeferien. Kan oppdatere når jeg har mottatt dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Fotobok fra apple?Hva slags fotobæker lager dere? Ja, jeg mener ikke layout og format, selv om dere godt kan fortelle det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Fotobok fra apple?Hittil har jeg laget Familie Wix 2011, Familien Wix 2012 osv. Dvs en for hvert år for familien. Men neste gang lurer jeg på å lage en fotobok i tillegg, med bilder som ikke nødvendigvis handler om familien, mest fordi jeg tar en god del bilder av annet som ikke passer i et familiealbum. Ok dette høres mer spennende ut enn det er.
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fotobok fra apple?
Jeg lager årbøker.
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Fotobok fra apple?Jeg lager 2009, 2010 etc, hele året med alle begivenheter, maks 300 bilder. De årene det har skjedd noe spesielt, feks jubileer, spesielle reiser etc, blir det et eget album for disse, feks Kreta 2004, USA 2011, konfirmasjon 2005 etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
maler
|
![]() Sv: Fotobok fra apple?
Årbøker og litt utenom for ferier og andre begivenheter.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Fotobok fra apple?Jeg har laget et album til kommende storebror med første år, og det kommer jeg til å lage til babyen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Fotobok fra apple?Jeg har laget album til barna fra 0-1 år. Men så har det vært stopp.
![]() |
#20 |
maler
|
![]() Sv: Fotobok fra apple?Jeg synes fotobøker er så fint der, for jeg tar en halv fantasillion bilder i året. Og da kan jeg få ganske mange av dem i liten størrelse og noen kjempesvære. Det er jo ikke alt som er riktig like bra for å si det sånn, men det kan være viktige bilder likevel.
![]() |
|
|