|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() [Spørsmål] Jeg skal til Oslo til helgenOg har i den anledning noen spørsmål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: [Spørsmål] Jeg skal til oslo til helgenVi ha aldri trengt å gi noe til våre på fly. Da de var babyer sov de som regel ved takeoff og landing. Vi fløy da minsten var 4 måneder, og da lå han i ringslynge og sov gjennom sikkerhetskontrollen, ombordstigning, festing av babybelte osv. Jeg mener du får kokt vann av besetningen.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Spørsmål] Jeg skal til oslo til helgenBarnemat er ikke noe problem i sikkerhetskontrollen
![]() |
#4 |
Øyboer
![]() Sv: [Spørsmål] Jeg skal til oslo til helgenJeg har en som bruker Nutrimigen så ferdigblandet er ikke mulig dessverre. Det er enten micro eller termos. Kan jo prøve med termos og eventuelt tømme den ut om det ikke går. Vanskelig. Kan jo kansje få litt varmt vann til å fylle på termosen på Narvesen eller Peppes på Flesland, men er tevann kokt helt opp sånn det skal være til babyer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: [Spørsmål] Jeg skal til oslo til helgenDet er ikke noe problem å ha med termos med kokt vann på flyet, jeg har hatt det flere ganger, også fra Flesland. Vi har pleid å ha termos med varmt vann, småflasker med kaldt vann og en doseringsboks med pulver. Du må ta ut alt i sikkerhetskontrollen, så ha det lett tilgjengelig, men ellers er det null problem.
![]() |
#6 |
Etylbarbital
![]() Sv: [Spørsmål] Jeg skal til oslo til helgenTermos med kokt vann går bra.
![]() |
#7 |
Øyboer
![]() Sv: [Spørsmål] Jeg skal til oslo til helgenEr smartkort billigere enn 24 timers bilett om man reiser litt? Skal bo en del utenfor byen så må ta bane og buss frem og tilbake. men blir vel ikke så mye mer enn 2 ganger daglig om jeg ikke tar t bane inne i sentrum. Har alltid brukt 24 timers kort før men er jo ikke sikkert det er det lureste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: [Spørsmål] Jeg skal til oslo til helgenÅja, da skjønner jeg. Du kan jo evt. kjøpe ukeskort og så bare ta tilleggsbillett når du skal til Ski. Ellers får du kjøpe 24-timerskort også altså, bare elektroniske. Samme steder som ellers. Bare meg som leste innlegget ditt for fort.
![]() |
#9 |
Øyboer
![]() Sv: [Spørsmål] Jeg skal til oslo til helgen1 ukeskort koster det samme som 3 døgnkort. Men tenkte om jeg kjøper døgnkort så kan jeg kjøpe 2 soner lørdager og 1 sone de 2 andre dagene. Men man kan altså legge på litt og få tilleggstilett? Eller må man betale full billett om man skal ut av sonen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Øyboer
![]() Sv: [Spørsmål] Jeg skal til oslo til helgenPraktisk. Da kan jeg bare kjøpe 7 dagers kort når jeg kommer til oslo S torsdag og så utvider jeg om vi finner på å ta turer andre steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: [Spørsmål] Jeg skal til oslo til helgenDet koster 50 kroner for ei reise (med overgang innan ein time), i sone 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: [Spørsmål] Jeg skal til oslo til helgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Øyboer
![]() Sv: [Spørsmål] Jeg skal til oslo til helgenDet er jo ikke meldt regn på Lørdag så gå tur er jo en mulighet. Får høre med han om det er noe. Ellers så kan vi jo gå litt i butikker. Han er jo ikke allergisk. Og ta en god lunsj på et barnevogn vennlig sted. Men har hørt det ikke er mange av de på lørdager i Oslo sentrum? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|