|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() The number 23Jeg og mannen så denne på kino i helgen. Heldigvis visste jeg på forhånd at den ikke var skummel, så jeg ble ikke skuffet på DEN fronten. Jeg syntes den var overraskende bra! Veldig spennende. (Kilde: youtube.com) Sist redigert av Dixie Diner : 27-03-07 kl 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
![]() Sv: The number 23Denne har jeg veldig lyst til å se! Har veldig sansen for Jim Carrey etter "Evig solskinn i et plettfritt sinn".
![]() |
#3 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: The number 23Jeg har veldig lyst til å se denne. Har vært litt skeptisk i og med at Jim Carrey er en komiker, men jeg likte han i "Evig solskinn i et plettfritt sinn", så da håper jeg at jeg liker han i denne rollen også.
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne. Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne. - Jessica Sist redigert av Vanilja : 29-03-07 kl 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: The number 23
Jeg kan bare signere, Carrey har et enormt potensiale!
![]() |
![]() |
#6 |
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The number 23Har aldri likt Jim Carreys humor, men er veldig nysgjerrig på han i denne filmen. Blir nok å se den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The number 23Beklager at jeg bryter rekken av entusiasme rundt filmen, men jeg så det på tirsdag og syntes den var rett og slett dårlig. En helt utrolig spacet historie i negativ forstand.
![]() |
#9 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: The number 23Jeg og mannen så den på kino sist fredag. Ble igrunn litt skuffet for trodde den skulle være mer skummel enn den var og så var det så merkelig å se Jim Carrey i en sånn rolle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: The number 23
Ja det må du. |
![]() |
![]() |