|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Jeg skal på jobbtur og vil finne et sted å bo som gjør det enkelt å både komme meg på messen, og enkelt å ta en rusletur i byen.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Så enten bør jeg bo rett ved messeplassen, eller midt i sentrum med direkte tog/bane til messen. Kan noen gi meg noen tips?
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Jeg ville bodd i selve Paris (30 min unna med tog/metro). Rundt messeområdene (Parc Expositions) er triste greier. Ikke bo der. Ta metro/RER ut dit om morgenen, og hjem til deilig, sentralt hotell på kvelden
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Okay. Jeg er enkel, så når du sier det, blir det sånn.
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Jepp RER B3 skal du til, gå av på Parc Expositions. Hele RER-stasjonen er liksom på utstillings/messeområdet, så det klarer du fint.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?
Stedet heter Villepint ja
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Jeg skal innom hotellet før vi drar på messa, så det er greit at det er et hotell ved en riktig stasjon.
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Du kan jo bo ved Gare du Nord også, men det området er jo ikke så koselig som St Michel. Men om reisa består i hovedsak av å være på messa må du kanskje vurdere å bo litt nærmere. Det er rimelig langt fra Paris centre til Parc Expositions. Ca 30-40 min med RER kanskje. Mulig mer. Men når man først sitter på rett tog (sjekk bokstavene bak!! B 3 - TRE!) så går det rasende fort.
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Ja, det høres veldig greit ut. Har ikke så mye å si om det tar litt tid å komme seg ut til messa.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ånei, husj |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Jeg har forresten bodd her etpar ganger, og er veldig fornøyd med dette hotellet. Beliggenhetsmessig midt i blink for deg |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Takker for gode tips! Skal sjekke litt hotell i kveld. Jeg ser det er ganske like priser der som her til lands. Vi må tenke litt pris når vi drar (vi er to), men prisene i sentrum er vel ganske like, vil jeg tro.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Hva med denne leiligheten da, som Mariss anbefaler i en annen tråd? (Ser ut som ett soverom og sovesofa på stua) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Vi skal være der fra 18.- 21. Altså 3 overnattinger. Blir litt heftig å leie leilighet for en uke da.
![]() |
#16 |
|
Åja, jeg trodde dere skulle være der hele uka jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Kan noen si noe om hvor dette hotellet ligger i forhold til noe som helst?
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Jeg fant St Michel og det så ut til å være langt unna, men hvordan vet jeg om banen jeg skal ta går derfra?
![]() |
#19 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Jeg liker ikke å¨lete etter hoteller der jeg ikke er kjent.
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Kan ikke noen komme med konkrete hotelltips?
![]() |
|
|