|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Orke møte til fotografering i barnehagenFørst hadde vi ikke tenkt til å møte, han har fri den dagen og vi tok bilder til jul. Så ble det ytret ønske om å ha han med på fellesbildet, noe jeg ikke hadde tenkt på. Fant da ut at vi fikk ta kjøreturen, en tyve min/halvtime hver vei, jeg rekker det muligens akkurat, da jeg slutter på jobb kl08.15 imorgen. Alternativet er at mannen min møter meg på veien, da er vi der i litt for god tid tenker jeg fordi han må kjøre til skolen først..... Men det blir jo mindre kjøring, siden jobben min er ved siden av barnehagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...Vi hadde prioritert det, men jeg synes ikke det høres ut som dere bør det.
![]() |
#5 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...
Samme her. Slik du legger det frem høres det vel ikke ut som det er noe reelt alternativ for dere?
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...Med så lang kjørevei: Nope.
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...Sier som shute.
![]() |
#8 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...Jeg hadde nok ikke prioritert det.
![]() |
#9 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...Vi kjøpte ikke bildene fra forrige fotografering fordi vi syntes det var dyrt og strengt tatt så alle ut som i fjor
![]() |
#10 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...Jeg var fast bestemt på det da jeg snakket med pedleder, fordi jeg har vanskeligheter med å si nei. Men så har jeg begynt å tenke..... Skal vi tekkes andre når det igrunnen ikke betyr noe for oss? Skulle han fortsatt der så hadde jeg selvfølgelig stilt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...Om jeg om to år hadde tatt opp et fellesbilde fra podens bhg så hadde jeg aldri livet kommet på at det var et barn som gikk der et år som ikke var med på bildet. Om det ikke betyr noe for dere så dropp det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Orke møte til fotografering i barnehagenI deres situasjon, der det ikke betyr noe for dere, så hadde jeg helt klart droppet det ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Orke møte til fotografering i barnehagenJeg har ingen felles bilder fra barnehagen de to minste har gått i. Så nei, det hadde jeg ikke gjort, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Orke møte til fotografering i barnehagenAbsolutt ikke noe vi hadde prioritert.
![]() |
#15 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Orke møte til fotografering i barnehagenMed så lang vei til barnehagen hadde jeg nok ikke prioritert det nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Orke møte til fotografering i barnehagenDet hadde vi droppet ja.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Orke møte til fotografering i barnehagenI deres situasjon hadde jeg droppet det.
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Orke møte til fotografering i barnehagenJeg hadde stilt om det betød noe for meg - ikke for barnehagen. Slike bilder tar de jo hvert år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Orke møte til fotografering i barnehagen...Det hadde jeg droppet. Bill.mrk: Lærer å bortprioritere ting som ikke betyr noe.
![]() |
|
|