![]() |
#1 |
Unik
|
![]() På jakt etter "ny" bilEg drøymer framleis om Land Roveren, men eg likte ikkje at så mange hadde dårlig erfaring med den.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På jakt etter "ny" bilSubaru Legacy?
![]() |
#3 |
Unik
|
![]() Sv: På jakt etter "ny" bilTusen takk for tips mrc. Skal sette meg ned å sjå på dei og eventuelt legga inn ein høgare prisklasse på finn, og sjå kva som dukkar opp.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På jakt etter "ny" bilEg har impreza no, og hadde legacy tidligare.
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: På jakt etter "ny" bilSubaru impreza er en super bil og jeg angrer på at vi solgt vår, elsket den bilen, men den er ikke noe bil for 3 barn syntes vi. Vanvittig trangt enda vi bare hadde to med bilseter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: På jakt etter "ny" bilOg det kan være en ide å sjekke opp varebiler. Ofte er setene allerede med i prisen og det er sikkert det er så dyrt å omregistere bilen. Forhandleren gjorde det med bilen vår. Vi fant den som varebil, med 3 bakseter inkl i prisen fra forhandleren. Sjekket opp pris på toll.no for omregistrering og forhandleren registrerte da bilen som personbil da vi kjøpte den. Sparte fort noen ti tusener på det. På eldre modeller er det jo enda rimeligere :-) Og så ville jeg styrt unna Suzuki Baleno... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Unik
|
![]() Sv: På jakt etter "ny" bilVil aller helst ha med 4w, men vurderer å gå vekk i frå det i bytte mot ein bil som har 7 seter.
![]() |
#9 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: På jakt etter "ny" bilFranskbilene er godt utstyrt med god komfort og gode kjøreegenskaper |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: På jakt etter "ny" bilhttp://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=34438611 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Unik
|
![]() Sv: På jakt etter "ny" bilDen var no ikkje berre litt utanfor prisklassen min då
![]() |
#12 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På jakt etter "ny" bil
Fordi at? Vi har den som nr.2-bil, og aldri hatt problemer med den. Vinterstid er det stort sett jeg som kjører den siden mannen er bedre til å kjøre på vinterføre (når det er glatt), og jeg ikke klarer å få S-max'en opp bakken til huset.
![]() |
#13 |
Erfaren
![]() ![]() |
Flott at dere er fornøyd! Men for oss ble de i den aldersklassen HI nevner en skranglekasse uten like og venninnen min opplevde det samme. De har noen dyre feil som ofte dukker opp. Gearkasse og bremsefeil for å nevne et par. Så er det også de som synes bilen er grei, så det blir vel som baken det her |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aha
![]() |
#15 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På jakt etter "ny" bilMe GAR Hondacrv 2003-modell. No står den i 50 00 i sjølmeldingsgreier vår. Det med barneseter veit eg ikkje, men me kjem fram over alt med han, og bagasjerommet er kjempestort. Det med tre seter veit eg ikkje.
![]() |
#16 |
Ad astra
|
![]() Sv: På jakt etter "ny" bilJeg elsker snømannen min! Skoda Yeti
![]() |
#17 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tre seter i Yeti tror jeg i beste fall blir kronglete...
![]() |
|
|