|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Gi bort knappeløse klær til Fretex?Jeg har fått helt knappedilla og spretter ut alt av knapper på klær som ikke er brukende lengre. Greit nok det, men jeg er usikker på om jeg skal gi vekk klærne etterpå eller kaste de.
![]() |
#3 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi bort knappeløse klær til Fretex?Nei, klær som ikke kan brukes er søppel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Gi bort knappeløse klær til Fretex? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Leser
|
![]() Sv: Gi bort knappeløse klær til Fretex?
Ah, de er for små. Jeg kaster klær som er hullete, flekkete og generelt slitte.
![]() |
#7 |
Leser
|
![]() Sv: Gi bort knappeløse klær til Fretex?
Det er vel det jeg egentlig spør om?
![]() |
#8 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Gi bort knappeløse klær til Fretex?Ja, jeg mener at de blir uegnet til Fretex dersom du tar av knappene. Jeg kjøper en del på Fretex, men ville aldri kjøpt et plagg der jeg måtte kjøpe knapper og sy på etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi bort knappeløse klær til Fretex?Det finnes andre alternativer til Fretex. Noen selger det som er helt, rent og pent, gir til andre land det som er flekkete, og bruker som isolasjon det som er ødelagt. Har ingen eksempler i farta, da...
![]() |
#10 |
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Gi bort knappeløse klær til Fretex?Nei, du kan ikke gi klær som mangler knapper til Fretex. De skal være hele og kunne brukes slik de er. De reparerer ikke på klærne, så de vil uansett bli kastet om man leverer til dem.
![]() |
|
|