Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Butikker i Tønsberg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-12, 12:49   #1
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Butikker i Tønsberg

Jeg skal til Tønsberg neste uke, og er ute etter tips til bra klesbutikker Eller andre kule butikker..

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 13:14   #2
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Butikker i Tønsberg

Masse fine butikker i Tønsberg! Boutique L, Neoz og Bossanova for å nevne noen. Alle tre ligger på rekke og rad i gata over torget.

Gammel 04-05-12, 13:14   #3
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Standard

Palma Interiør har nettopp pusset opp. Nyyydelig butikk i gata nedenfor torget.

Gammel 04-05-12, 14:21   #4
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

LandRomAntikk i Nedre Langgate.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 14:24   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg aner ikke noen navn på butikker i Tønsberg, men jeg kommer alltid med ett eller annet når jeg har vært der.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 15:19   #6
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mariss, her.

Masse fine butikker i Tønsberg! Boutique L, Neoz og Bossanova for å nevne noen. Alle tre ligger på rekke og rad i gata over torget.

Disse er de eneste jeg MÅ innom i byen, ellers er jo NoaNoa rett i nærheten også. Hvis man gidder kjøre til Tolvsrød, har Suser i sivet mye fint. Sofies villa (mest OM-stil) og Selma Oline på Nøtterøy. Kammegaten sko i Tønsberg.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 15:38   #7
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Standard

Suser i sivet er en utrolig fin butikk ja! Og Zeck på Olsrød Park.

Gammel 04-05-12, 16:34   #8
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mariss, her.

Suser i sivet er en utrolig fin butikk ja! Og Zeck på Olsrød Park.

Zeck har jeg vært et par ganger i, det er den mest overfylte, rotete butikken jeg har sett på lenge, fikk helt fnatt å være der. Sikkert noe bra innimellom der, men også mye fra tidligere sesonger, virket det sånn. Jeg blir nok ikke fast kunde, nei.

Gammel 04-05-12, 20:45   #9
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Zeck har jeg vært et par ganger i, det er den mest overfylte, rotete butikken jeg har sett på lenge, fikk helt fnatt å være der. Sikkert noe bra innimellom der, men også mye fra tidligere sesonger, virket det sånn. Jeg blir nok ikke fast kunde, nei.

Hm. Ok. Jeg og barna har lege i etasjen over, og med mye sykdom i vinter har jeg vært innom der endel ganger. Var fint og ryddig der nå med mye vår-nytt ihvertfall. Men jeg går sjelden innover i butikken da, holder meg ved klærne.

Gammel 04-05-12, 20:56   #10
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Jøss, så mye feil jeg skrev i det innlegget, da.

Gammel 07-05-12, 22:32   #11
mamsen74
Aktiv

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
mamsen74 er litt kul
Standard

Suser i Sivet på Tolvsrød er vel verdt et besøk. De er super flinke til å sette sammen plagg og se hva du kler og ikke (spesielt Siv som driver butikken - http://tb.no/nyheter/fra-finans-til-fashion-1.1436441). Ikke minst hvis du har et par kilo for mye og hater å prøve ørten ting før du finner noe som passer... Snakker av erfaring.
Zeck på Olsrød har mange ting, men litt overfylt føler jeg. Men de har ofte salg på barnesko og fører mange av de kjente merkene så der pleier jeg å kikke innom. Ellers kan fiskekake i ciabatta på Roar i Bua nede på brygga anbefales hvis man skal ha et kjapt måltid (et must for Tone D. Aaberge også når hun er på familiestedet til Aksel i flg et intervju med P4 i fjor sommer. Jeg regner med det gjør utslaget ). Ellers har man jo Kremmerhuset på Farmandstredet. Nede på Torvet er det også en interiørbutikk, Chic Living rett ved Norli. Der har de litt klær også, f.eks. ChillNorway.

mamsen74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 22:57   #12
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Ja, Siv er flink, hun prakker ikke på deg klær du ikke kler. Flott dame - som kler det meste selv.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:12.