|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
![]() |
![]() Langweekend med mormor og 2 barn?Ja, det sitter jeg og lurer på.... Begynner i ny jobb i juni og har noen feriedager igjen å ta ut. Hadde vært skikkelig gøy og tatt med seg min mor og jentene på hhv. 5 og 9 år på tur. Lurer litt på Athen og se Akropolis (største har hatt om de greske guder og er litt fascinert...) eller kanskje London??? Tenker meg å reise fredag og hjem tirsdag. Det skal nevnes at jeg har vært i Athen før og at også største har vært der når hun var ca. 3 år så vi er ikke helt ukjente der. Men London er vel også mye fint å se for barn på 5 og 9 - eller hva tror dere? Har dere noen tips???
![]() |
#2 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Langweekend med mormor og 2 barn?London frister meg mye mer enn Athen. Hvis du blar litt i reiseforumet her, så finner du mange tips til London-tur med barn
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Langweekend med mormor og 2 barn?Jeg skal på tur med mormor og to barn (4 pg 7), men vi skal til Dyreparken i Kristiansand. Kanskje ikke så veldig spennende, men det er ungene som har fått velge. Mormor vant nemlig i lotto (ikke milliongevinst akkurat) og sa at vi kunne bruke 10 000 på noe gøy. Men så lenge mormor er litt småsyk så foretrekker jeg å holde oss i Norge.
![]() |
![]() |
#4 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Langweekend med mormor og 2 barn?Takker for tips! tur til London med mormor (som iallefall er sånn nogenlunde oppegående Tjorven, selv om det nok er jeg og storesøster på 9 som må ta oss av kommunikasjonen på engelsk.... :-)) og barna er nå bestilt! Og reisetips leses fortløpende.....
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Langweekend med mormor og 2 barn?Kikk gjerne på bloggen min, Mumfis, vi var i London med niåringen vår i påsken, og det var veldig fint.
![]() |
#6 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Langweekend med mormor og 2 barn?
Nå er jeg ikke helt sikker på hva som er den varmeste perioden i Hellas, men ville styrt unna byferie i Athen om sommeren, med og uten barn.
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Langweekend med mormor og 2 barn?
Supert skilpadda, her var det mye bra tips ja :-) Nå gleder jeg meg!!! Tusen takk :-)
![]() |
|
|