|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Hjelp meg med å åpne mobilen til sønnen minSønnen min har klart å sperre mobilen sin og han må inn på googlekontoen sin som han ikke husker passordet på |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med å åpne mobilen til sønnen minÅresette passord på googlekontp trenger jeg ikke vidskort til i alle fall, det har jeg gjort før. Men, jeg vet ikke hvordan han har løser å øåse mobilen av å glemme googlrpassordet da?
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp meg med å åpne mobilen til sønnen minDu kan jo forsøke å resette den ja, men jeg ser ikke helt hvordan du skal få til dette om dere ikke kommer inn på den? Uansett så kan jeg aldri se for meg at det koster noe å resette et passord, så den siden ville jeg holdt meg laaangt unna! |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med å åpne mobilen til sønnen minEne bonusen her hadde også google telefon, vi fikk den aldri åpnet igjen......
![]() |
#5 |
![]() Sv: Hjelp meg med å åpne mobilen til sønnen minDet står Google bakpå mobilen min altså.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med å åpne mobilen til sønnen minDet er flere måter å få satt nytt Google-passord. Når man opprettet kontoen kunne man velge en "backup-adresse" hvor mail om reset av passord skal sendes. Videre skal man ha fått spørsmål av og til ved innlogging på Gmail eller Google Docs hvis man ikke har registrert mobiltelefonnummeret - det er lurt hvis man her har registrert nummer pga. informasjon kan sendes per SMS vil jeg tro (aldri prøvd dette i praksis).
![]() |
#7 |
![]() Sv: Hjelp meg med å åpne mobilen til sønnen min
Ja, du kan kan ta i bruk ny konto, men da mister man gamle mail etc. og apps man har betalt for. Man kan jo også bruke telefonen helt uten Google-konto, men da blir funksjonaliteten på noen områder begrenset.
![]() |
#8 |
![]() Sv: Hjelp meg med å åpne mobilen til sønnen minJepp, men siden jeg lett har fått reaatt passordet den gangen det var et problem, så gjorde slapp jeg heldigvis det, men dersom saken er den at gutten har en konto han åpenbart ikke bruker mye (?), og mobilen er låst fordi han ikke kommer på googlrpassordet, så høres det rart ut ettersom mobilen kan startes med en ny googlekonto om så, og min mobil er i alle fall ikke låst om jeg ikke kommer på googlrpassordet. Som dog er lagret i den nå, jeg her googleapp ditt og datt og g+ og hele greia.
![]() |
#9 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med å åpne mobilen til sønnen minNå vet ikke jeg hvor teknisk du er, Malin72, så jeg sier det helt grunnleggende, som ikke har blitt nevnt ennå: Google-konto er det samme som gmail-konto.
![]() |
#10 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med å åpne mobilen til sønnen minDet var det vi gjorde Nyx og brukte min hotmail som reserve mail. Så gikk jeg inn der for å tilbakestille passordet og det var da jeg kom inn på en betalingside med visa og greier! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Sv: Hjelp meg med å åpne mobilen til sønnen minFor å kjøre en full reset trenger du ikke gå til en telebutikk. Det er lov å åpne manualen til telefonen.... Evt. sleng inn på google: how to factory reset <telefonmodell>
![]() |
#12 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med å åpne mobilen til sønnen minSønnen min brukte min mail som reserve og det var via den mailen jeg fikk dit jeg ble sendt videre til betalingsside....huff! Men skal prøve å Google hvordan man resetter |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Einsam
|
Helt enig, det er ikke en google-telefon, selv om det står google på den... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men kan du ikke prøve å gjenopprette uten å bruke backupmail?
![]() |
#15 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med å åpne mobilen til sønnen minJa vi har prøvd det også...svar på div spørsmål og mye rart! Så jeg ringte til Netcom og ba pent om å få hjelp til å tilbakestille hele telefonen til fabrikkinnstilling. Og var godt i gang, men så brøt samtalen. Forventet at Netcom skulle ringe tilbake, men nei |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med å åpne mobilen til sønnen minVil bare fortelle at storebror til minsten min fikset mobilen i går |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|