Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Toalettmappe til å henge opp

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-15, 00:45   #1
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Toalettmappe til å henge opp

For noen år siden fikk vi hver vår toalettmappe og de er helt supre fordi de også har en krok i lokket som gjør at de kan henges opp i åpen posisjon. Tror dette var noe mange hadde, i alle fall syns jeg at jeg så dem over alt. Men jeg aner ikke hvor de kom fra.
Nå som jeg absolutt trenger noen til finner jeg de ingen steder, men det er kanskje jeg som leter på feil sted. Er det noen som vet hvilken type, evt har sett noe som kan være like smart?
Skal ha plass til barbersaker til en ungdom, eller sminkesaker/treningsoppfriskningutstyr (hvor mye plass sånt tar aner jeg jo ikke, men når mappen kan henges er det lett å finne tingene i det minste) og begge reiser mye så det med oppheng er viktigst, men de bør i tillegg være nøytrale og helst sorte.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-15, 00:58   #2
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toalettmappe til å henge opp

Jeg har en slik, men den aner jeg faktisk ikke hvor er kjøpt, men i fjor til jul så kjøpte jeg en til mannen på BAG her i Trondheim. Han fikk det plutselig for seg at min var perfekt til å ha med på jobb, nettopp pga den kroken, men ikke søren om han fikk min :P

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-15, 01:01   #3
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også en slik en. Superpraktisk! Eneste ulempen er at den kom som gratisgave fra et apotek, og dermed kom i den fargen den kom i. Lysegrønn!

Men den er så praktisk at den får lov til å bli likevel..

Har du sett på Morris og andre reiseeffekt-butikker?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-15, 01:12   #4
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg har denne fra Mary Kay. Fire separate blanke toalettmapper festet i en mappe som har henger i enden.

Gammel 17-11-15, 01:14   #5
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Miinto har noen, denne f.eks.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-15, 01:21   #6
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Jeg har denne fra Mary Kay. Fire separate blanke toalettmapper festet i en mappe som har henger i enden.

Den er genial!
Har en på lager, Gyda, hvis du vil kjøpe
Den er forresten dusere rosa inni enn det bilde viser.

Gammel 17-11-15, 07:27   #7
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tips, den til Mary Kay ser veldig fin ut, men rosa går bare ikke, dessverre. De kan til nød være blå eller grønne, hvis de ikke da er sorte. Til begge to.
Har ikke sett på apotek da, så da sikter jeg på dem i neste runde!

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-15, 07:41   #8
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Turutstyrbutikker pleier å ha slike.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-15, 07:43   #9
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en fra samsonite.

Gammel 17-11-15, 07:44   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en fra Reisenthal, kjøpt på Handysize, og den grønne fra Apotek1.

Gammel 17-11-15, 07:45   #11
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en sånn, bare i en annen farge
http://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...duktId=9988163

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-15, 07:52   #12
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Speider-sport har sort, og speiderbutikken har blå.
http://www.speiderbutikken.no/catalo...q=Toalettveske
https://speider-sport.no/alltid-bere...lettmappe.html

Sist redigert av annemede : 17-11-15 kl 08:05.
annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-15, 08:01   #13
Annki
Englemamma

Annki sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Sånn har jeg også, bare i ett annet mønster i brun og beige. De finnes også i svart og andre farger. Jeg er usikker på hvor min ble kjøpt, men så de på Badeglæder for ett par år siden...

Min er ganske lik denne i typen!

Gammel 17-11-15, 08:13   #14
Cauchy

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Det har jeg også, har hatt den i flere år og er veldig fornøyd.

Clas Ohlson har denne:
http://www.clasohlson.com/no/Asaklit...pe/Pr318546005

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-15, 08:15   #15
Novla

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg har en fra samsonite.

Jeg også. Svart og helt nøytral.

Tror den er kjøpt på Morris, så det kan være verdt å sjekke der.

Gammel 17-11-15, 08:16   #16
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Fikk gratis på apoteket. Stor og turkis.

Gammel 17-11-15, 08:30   #17
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

http://www.nameon.no/vesker/toalettv...FcHPcgodYMQASQ

Disse har jeg, kan fås med navn på i den fargen du vil, det var populær julegave for noen år siden.

Gammel 17-11-15, 08:35   #18
Varta
Bookhouse girl

Varta sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Jeg har en som heter Reisenthel, kjøpt på Ting i Oslo. Den har vært helt strålende.

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-15, 08:52   #19
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en svart en. Den er kjøpt på Vita.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-15, 08:57   #20
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har denne fra Dakine. Fikk til jul for noen år siden, og er superfornøyd. Har svart.

http://www.ebay.com/itm/Dakine-Diva-...-/361260767827

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.