|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Nuh til dags? Jeg har ikke vært på utdrikningslag på mange år, og etter hva jeg skjønner så er prisen høynet siden den gang.
![]() |
#2 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Nei, det er absolutt ikke vanlig å legge opp til så dyre ting. Ikke i det hele tatt.
![]() |
#3 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Den prisen er da vel bare for aktiviteten, og så kommer det mat og drikke i tillegg?
![]() |
![]() |
#4 |
lykkelig
|
![]() Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg meldte avbud til et utdrikningslag idag. Prisen pr. pers der lå an til minst 1600,- pluss gave til bruden. Ergo ca. 2000,- |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Altfor dyrt spør du meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg synes ofte det tar helt av med pris på utdrikningslag. 2000 kr er langt i overkant av hva jeg er villig til å betale for utdrikninglag (kanskje med unttak av hvis det var en av mine absolutt næreste venninner, og opplegget var helt spesielt).
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?
Det er vel kanskje noe av grunnen til at det av og til blir dyrt, forlover som arrangerer er jo ofte en av brudens beste venner og opplegget er jo gjerne spesielt når det er dyrt. Men alle er ikke like nære venner for alle de det er aktuelt å invitere.
![]() |
#9 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Altfor dyrt, og synes det er korttenkt av forlover å tenke at det er ok for alle. Man kan fint ha det superdupert for way less. I tillegg så er det mange andre utgifter knyttet til et bryllup; gave, klær og i noen tilfeller hotell. Jeg tror jeg nevnte det for min forlover at de ikke måtte gå overboard når de kom til utdrikningslaget. Viktigere å ha med alle enn at noen melder frafall pga økonomi
![]() |
![]() |
#10 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg er vant med å bidra med 500-lappen, +/-. Priser over godt over 1 000,- og enda mer er for mye synes jeg!
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Du spør om det er vanlig. Jeg tror dessverre det. Sjelden man hører om noe til under tusenlappen nå for tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Mannen skal på utdrikkingslag i morgen, og han betaler visst 1400 kr. De skal ta en minibuss noen mil til et sted med paintball og sånt i mange timer. Deretter skal de på en eller annen motorsykkelklubb-greie. Han aner ikke om han må betale drikke i tillegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flax
Hvor: Bergen
Det er absolutt et poeng.
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
Jeg synes fortsatt det er hinsides dyrt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Klar
|
![]() Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg syns det er alt for dyrt, og helt unødvendig, med mindre hele gjengen er skikkelig action-jenter. Rapellere nei, ikke om jeg fikk så mye penger en gang |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg skal i morgen, 700 kr. Mannen var i brudgommen sitt, 1500 kr. Alt for dyrt syntes flere.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg skal i utdrikningslag snart, og vi betaler vel ca kr 1000, utenom drikke, lunch og taxi hjem til forlover på kvelden. Synes prisen er helt overkommelig
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?I min hjemby betaler man 200-300 kroner i utdrikningslag, men da må man ha med en rett til koldtbord og litt snacks i tillegg. Og egen drikke. Da møter jo en hel haug, og Drt blir ganske mye penger å gjøre aktiviteter for allikevel.
![]() |
![]() |
#20 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg skal i morgen, og betaler 700,-. Planen var visst 600, men flere har meldt avbud så da ble det 700,-. Ikke så mye fancy i den prisen synes jeg, et dansekurs alle er med på + mat.
![]() |
|
|