|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Tråden for oss som er utrolig gode i svada-pratDet skulle vært karaktergiving på svadaprat på eksamener. Da hadde jeg fått A hver gang. |
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-pratNei, men som etter hvert erfaren sensor, kan jeg melde at det ikke virker på meg. I det hele tatt.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-pratHadde det funket, så hadde jeg blitt betenkt faktisk. |
![]() |
![]() |
#5 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-pratJeg er så dårlig på svada-prat at jeg føler jeg fortjener en plass i denne tråden likevel. Psykiatrieksamen (= per def. svada-prat) gikk relativt dårlig nettopp av den grunn.
![]() |
#6 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-pratJeg får omtrent kløe av svada, dessverre. Av og til kunne jeg hatt bruk for bedre svadaegenskaper, jeg har en lei tendens til at kroppsspråket avslører meg.
![]() |
#7 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-prat
Det er jo en spesielt fasinerende strategi på muntlige eksamener, sett fra et sensorperspektiv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
kamerat
|
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-pratDet er ille på skriftlig også. Bill.mrk. «Har lest 10 siders besvarelser der det er skrikende åpenbart at kandidatene bare har skummet innholdsfortegnelsen»
![]() |
#9 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-pratJeg har nettopp levert 4500 ord med svada om musikkens muligheter i barnehagen og i barns liv. Står jeg på denne er det et under.
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-pratMuntlig svada, veldig god. Skriftlig, ikke i det hele tatt. Jo mer jeg skriver, desto mer kommer det frem at jeg ikke aner hva jeg holder på med. Muntlig, med publikum (sensor) har jeg vært god. 5 i muntlig org.lære og trakk et tema jeg hadde null kunnskap om. Sikkert heldig med sensor, for han var veldig lett å lese. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-pratJeg er forferdelig dårlig på svada. Jeg var alltid den som slet med å skrive stiler med masse flotte skildringer av alt mulig på skolen. Fremdeles er jeg veldig kort og konsis når jeg skriver og en reser på å korte ned på ting andre folk har skrevet hvis jeg får noe til gjennomlesing. Gubben er derimot veldig god på å greie ut om ting i det vide og brede før han får sagt det han skal si. Av og til tar utålmodigheten overhånd i meg og jeg blir litt sånn kom-til-poenget-da-for-h....!
![]() |
#12 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-pratSom sensor blir jeg bare sur av svada. Jeg har dessverre endel eksempler friskt i minne, som for eksempel en noe kreativ student som tegnet strekmenn som svar på oppgavene, og avsluttet med å tegne en person dinglende fra en galge.
![]() |
#13 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-pratJeg forsøkte meg på svada under en muntlig eksamen en gang i tiden - jeg var så på bærtur at sensor til slutt kikket på meg, smilte og spurte: "Eh du, har du i det heletatt noe som helst peiling på hva du snakker om nå?"
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-pratJeg også prøvde meg på svada under en eksamen en gang og fikk spørsmål om jeg var sikker på jeg hadde møtt opp til rett eksamen.
![]() |
![]() |
#15 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-pratMin personlige favoritt innen "det er lov og prøve seg"-sjangeren: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-pratJeg kjenner bare jeg er glad jeg ikke har skoleeksamen under studiet i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
maler
|
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-pratJeg skrev 44 sider på exphileksamen.
![]() |
#18 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-prathvis jeg kan bittelitt, er jeg konge på svada. Jeg har svadaet meg gjennom flere eksamener, men det fordrer bittelitt kunnskap. Svadaet mitt i filosofi, som var tuftet på en hel masse ingenting ga meg en glinsende strykkarakter.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-pratDet er nok det jeg mistenker at jeg har gjort i dag. Fossrodd ja. For livet ca. |
![]() |
![]() |
#20 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-pratExphil ja |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|