|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sjekk om du blir berørt dersom det blir streik i off. sektorhttp://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10061928
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av Ru : 24-05-12 kl 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Sjekk om du blir berørt dersom Unio går til streikVi blir ikke berørt, og jeg tviler på at vi blir tatt ut i en evt streik. Om jeg blir tatt ut, så får lillebror være med meg på streikevakt.
![]() |
#3 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Sjekk om du blir berørt dersom Unio går til streikSer ikke ut til at vi blir berørt sånn i første omgang i hvertfall.
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjekk om du blir berørt dersom Unio går til streikVi blir visst ikke berørt, men naboskolen og nabobarnehagen blir tatt ut ser det ut til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjekk om du blir berørt dersom Unio går til streikJeg blir tatt ut i streik, men ellers blir vi ikke rammet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Sjekk om du blir berørt dersom Unio går til streikTja. Barnehagen til ungene står ikke på lista, men skolen min gjør. Og om skolen tas ut i streik får jeg vel ikke tatt den siste eksamenen min, vel?
![]() |
#8 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Sjekk om du blir berørt dersom Unio går til streikVi blir berørt i år også, både barnehage, barne og ungdomsskole. I 2010 var jeg hjemme med de to minste lenge. En uke eller to?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Sjekk om du blir berørt dersom Unio går til streikBarnehagen min står ikke på lista, men det er varslet streikeuttak i fagforeninga mi. Så det kan hende jeg blir med på runde to om de ikke enes før den tid.
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Sjekk om du blir berørt dersom Unio går til streikVår barnehage er ikke i første uttaket. Dvs. hele bydelen vår går fri.
![]() |
#11 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjekk om du blir berørt dersom Unio går til streikVi blir ikke berørt.
![]() |
#12 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Sjekk om du blir berørt dersom Unio går til streik
Med Unio vet man aldri, dessverre. Jeg tror egentlig ikke streikeviljen er så veldig stor, ikke blandt førskolelærerne iallefall, for erfaringsmessig så streiker man for ingenting.
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjekk om du blir berørt dersom Unio går til streikVi blir uten aks tilbud . Som eneste av fire førsteklasser , de andre tre får nesten fullt tilbud . Antar 14 åringen kommer til å tjene gode penger i så fall . |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Sjekk om du blir berørt dersom Unio går til streikJeg er ikke så redd for streik, men blir i tilfelle berørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Sjekk om du blir berørt dersom Unio går til streikSer at størstas skole er på lista. Stenger de SFO også om det blir streik? *blånn*
![]() |
![]() |
#16 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sjekk om du blir berørt dersom Unio går til streikKommunen her blir nesten aldri tatt ut. Så verken jobben min eller barnehagen til guttungen er berørt. Det er uansett ikke noe problem for oss i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Sjekk om du blir berørt dersom Unio går til streikVi er ikke tatt ut, ei heller ungenes skoler. Enn så lenge.
![]() |
#19 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjekk om du blir berørt dersom Unio går til streikSnuppas bhg blir tatt ut om det blir streik. Håper selvsagt de kommer til enighet, men blir det streik får jeg vel bare stokke kortene litt og få det til å gå opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Sjekk om du blir berørt dersom Unio går til streikJepp - streiken rammer alle tre skolene som ungene mine går på. I tillegg er jeg selv tatt ut i streik. Hvis det blir streik må den eldste passe på den yngste, og så får vi kombinere det med svigerfar tenker jeg. Krysser fingrene for at det ikke blir aktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|