Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det er for tidlig!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-07, 07:15   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Ulykkelig

Det er for tidlig!

Å stå opp 06 på en lørdag!

Gleder meg til jeg får voksne barn

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 07:18   #2
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er for tidlig!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Å stå opp 06 på en lørdag!

Gleder meg til jeg får voksne barn

Jeg er også oppe, men kan ikke skylde på barna. De sover søtt i sine senger, det samme gjør mannen, men jeg sitter her som en nyutsprungen rose.

Gammel 31-03-07, 07:30   #3
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Det var min tur i dag. I morgen får jeg sove.

Gammel 31-03-07, 07:35   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Stakkars Føler med deg. Ztjerna har hatt et par uker hvor han har våknet i halv sju tida. For oss som er vant til en gutt som sover til nærmere 0830 i helgene, og til han blir vekket på hverdagene var det et sjokk.

Innføring av sommertid, kortere lur på dagen og en halvtimes senere legging ser ut til å virke (litt). I dag var han våken 0730.

Å sove til man våkner av seg selv, og kanskje kunne bli liggende og snakke litt, slappe av og døse er en fjern drøm. Håper ztjerna vil komme inn i vår seng og døse litt når han får stor seng og kan hoppe ut av den selv når han våkner om morningen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 07:45   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Stakkars Føler med deg. Ztjerna har hatt et par uker hvor han har våknet i halv sju tida. For oss som er vant til en gutt som sover til nærmere 0830 i helgene, og til han blir vekket på hverdagene var det et sjokk.

Innføring av sommertid, kortere lur på dagen og en halvtimes senere legging ser ut til å virke (litt). I dag var han våken 0730.

Å sove til man våkner av seg selv, og kanskje kunne bli liggende og snakke litt, slappe av og døse er en fjern drøm. Håper ztjerna vil komme inn i vår seng og døse litt når han får stor seng og kan hoppe ut av den selv når han våkner om morningen.

Hannah har vel våknet i 06 tiden siden hun var ca 1 år..
Er greit nok når vi skal på jobb egentlig, selv om hun godt kunne ha drøyet det til 0630. Men i helgene!

Hun dupper mellom 1-2 timer iløpet av dagen.
Har prøvd legge henne litt senere, men da våknet hun ENDA tidligere!

Gammel 31-03-07, 07:46   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg er også oppe, men kan ikke skylde på barna. De sover søtt i sine senger, det samme gjør mannen, men jeg sitter her som en nyutsprungen rose.

Why!?
A menneske?

Gammel 31-03-07, 07:52   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen står ofte opp en time før ztjerna i helgene. For å få tid til å se film før dagen begynner

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 07:56   #8
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Fikk ligge til 0730 i dag, det er greit nok. Det er leeeeenge siden jeg kunne ligge og dra meg noe særlig lenger enn til kl.8.

Gammel 31-03-07, 08:03   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Mannen står ofte opp en time før ztjerna i helgene. For å få tid til å se film før dagen begynner

Det er det "verste" jeg har hørt! .

Jeg velger ofte å stå opp først lørdager, fordi jeg drar på trening i 9 tiden. Så da kan jeg velge å sove lenge søndager, feks til kl 10!

(men i morgen skal vi kanskje være med på et skirenn, så da må jeg vel opp tidlig uansett )

Gammel 31-03-07, 08:03   #10
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Min lille snupp har aldri sovet lenger enn til halv åtte.
Hun har i lange perioder våknet halv fem og vært umulig å få til å sove igjen Men nå sover vi til ca halv syv - syv og det synes jeg er greit nok.

Sove lenge i helgene er en fjern drøm ja!

Gammel 31-03-07, 08:20   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Why!?
A menneske?

Er kanskje blitt mer A-menneske på mine eldre dager, men den største grunnen var vel at jeg hadde sovnet i stolen i stua, og våknet opp av at jeg frøs og hadde fryktelig vondt i kneet.
Nå har jeg fått meg kaffe og en kald røyk på verandaen, ungene ser på Påskemorgen, og mannen sover søtt fremdeles.
Nå skal jeg i vaskekjelleren, vaske litt klær, rydde litt i huset og lage frokost. Så bærer det ut i hagen igjen.

Å for en herlig dag det skal bli!

Gammel 31-03-07, 09:08   #12
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Se positivt på det Guniss, tenk så mange flere timer du får på FP når dagen starter så tidlig!

Gammel 31-03-07, 09:28   #13
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Oppe jeg også, med syk 1,5 åring som BARE griner og har holdt det gående store deler av natta. Hun har nettopp spydd ned sofaen, guttene krangler og gubben sover som en stein.
Helg er morro.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 09:37   #14
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag var det mannens tur, han måtte opp kvart over fem. I morgen er det min tur og jeg håper at lillesøster finner det for godt å sove litt lenger. Men sånn er det når to a-mennesker får barn. Storebror ble langsomt bedre etter at han fylte to år, nå kan han sove til både halv syv og syv. Kjempelenge!

Gammel 31-03-07, 09:44   #15
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Gå og vask munnen din!!! Grisejente...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 09:47   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Oppe kl.6.30 , Oliver og alle andre sov søtt, men jeg er skikkelig A menneske
Imorgen er det uansett min tur til å ligge lenger
Lenger for meg er 8 tiden, da klarer jeg ikke mer ...

Gammel 31-03-07, 09:53   #17
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Gå og vask munnen din!!! Grisejente...

Du da ...

Gammel 31-03-07, 09:53   #18
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Føler med alle som har A-menneskebarn. Får håpe de i det minste får like lett for å våkne når de blir tenåringer! I den alderen er det jo en del som sliter med det...

Jeg er svært takknemlig for at datteren vår har arvet sin fars "murmelgen". Hun sover vanligvis til åtte i helgene, rett som det er kan hun sove til ni også. Jeg aner sikkert ikke hvor godt jeg har det, og beundrer alle morgenfugler.

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 10:03   #19
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Det var det vi håpet på når Junior fikk stor seng, men han insisterer på å bli hentet inn til oss

Han våkner stort sett mellom 6 og 7, kl 6 får vi han ofte til å sove litt sammen med oss, men er kl blitt 7 står han i sengen og roper "stå opp"

Gammel 31-03-07, 10:04   #20
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Jeg ser ingen annen utvei, jeg, enn at du blir et A-menneske, guniss

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:05.