|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tankefull
|
![]() Trenger kreative forslagF**k altså! Minsten har fått omgangssyke, og jeg er gressenke. Svigers er på ferie, og ellers er jo de fleste på jobb i morgen (noe jeg også burde vert). I morgen kl 12 skal jeg på møte på skolen med PPT, helsesøster, lærer og spes.ped.kordinator angående min eldste sønn. Ett møte jeg har ventet på nå i 6 mnd. Hva gjør jeg?
![]() |
#2 |
Weeeee
|
![]() Sv: Trenger kreative forslagNoen gode naboer kanskje?
![]() |
#3 |
Tankefull
|
![]() Sv: Trenger kreative forslagOff, kun noen småbarnsforeldre, og vil noen av dere sagt ja til å passe en omgangssjuk unge og risikere å smitte ned degselv og hele familien?
![]() |
#8 |
Weeeee
|
![]() Sv: Trenger kreative forslagJeg sa ofte ja til slike oppdrag før jeg fikk barn selv. *snill lillesøster*
![]() |
#9 |
Tankefull
|
![]() Sv: Trenger kreative forslagJeg er genrellt dårlig på å be om tjenester til pass. Jeg kom på nå at hun jeg kunne fått meg til å spurt jobber til kl 16 i morgen. Ellers jobber alle til godt utpå dagen.
![]() |
#10 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger kreative forslagHuff, så utrolig kjipt da. Sykdom har en tendens til å komme på de mest upassende tidspunkt.
![]() |
#11 |
Tankefull
|
![]() Sv: Trenger kreative forslagDet er i slike situasjoner jeg skulle ønske vi bodde på min kant av landet. Der hadde dette ordnet seg lett.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trenger kreative forslagHvis han er ferdig med verste spyinga, thats it. Sitte i vogn feks, ha med litt leker eller ipad eller nintendo eller noe.
![]() |
![]() |
#15 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger kreative forslagJeg hadde blitt lite glad om noen dro en spysjuk unge med på møte med meg. Og jeg er egentlig ikke særlig sykdomsredd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tankefull
|
![]() Sv: Trenger kreative forslagNå har det roet seg. Ingen oppkast på 45 min.
![]() |
#18 |
Einsam
|
![]() Sv: Trenger kreative forslagKjedelig du ikke fikk ordnet det.. Men slik er jo også litt typisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tankefull
|
![]() Sv: Trenger kreative forslagDet hadde vert en ide, men vet ikke om noen andre som har. Nå begynner møtet om 15 min, så er nok for seint. Sendt mail til lærer med noen punkter hun skal spørre ppt om. Vi hadde foreldresamtale for to uker siden, så hun vet ganske godt hva jeg mener og det meste. Møtet blir holdt med eller uten meg.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trenger kreative forslag
En unge som fortsatt spyr hadde jeg ikke tatt med - en unge i karantene hadde jeg tatt med.
![]() |
![]() |
|
|