Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-12, 21:48   #1
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?

Vi skal flytte og trenger to ting til ny-huset: Spisestue og sofagruppe. Jeg gikk til et møbelsted i dag for å se på noen alternativer vi ble enige om å sjekke ut etter å ha orientert oss via nettsiden.

Jeg var veldig fornøyd med det jeg så, og mannen stakk innom etter jobb for å prøvesitte og se selv, og bestilte det vi ble enige om. Da han kom hjem var kvitteringen hele 8000 kroner mindre enn jeg hadde regnet meg fram til. Han gjenga en samtale mellom en ansatt og en overordnet vedr. en pakkepris og hvor rabatten skulle registreres, så det hørtes jo veldig ordentlig og greit ut da. Men... jeg stusser jo litt på om det kan være riktig?

Nå har vi betalt 17.000 for noe jeg hadde beregnet til rundt 25.000. To tresetere (de var på tilbud, det visste jeg), 8 stoler, spisestuebord og to klaffer i heltre eik.
Skal jeg bare slå meg til ro med det? Evt. slå hjul?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.