Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor reiser man i slutten av oktober/november - 1 uke sol&bad

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-12, 08:36   #1
Left
Passiv

Standard

Hvor reiser man i slutten av oktober/november - 1 uke sol&bad

Hvor er det såpass med temp. på denne tiden, at man kan få fyllt opp solkvoten skikkelig før vinteren?

Det trenger ikke være barnevennlig, men vurderer all inclusive.

Fortrinnsvis uke 43 eller 44, evt. uke 46

Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 08:43   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor reiser man i slutten av oktober/november - 1 uke sol&bad

Da bør du vel dra til en av Kanariøyene eller Egypt. Da ville jeg gått for Spania...

Tror Tyrkia og Kypros har sluttet med charter så sent på året.. lurer på om de har siste tur rundt uke 41..

Gammel 12-06-12, 09:44   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I Egypt er du garantert å få det du ønsker i alle fall i forhold til sol og varme og mange all inclusive hotell. Drar du til Naama Bay utenfor Sharm el Sheik så er det 360, soldager der i året. Jeg har opplevd ei liten regnskur der en gang i november, men da var det 4 år siden sist det regnet. Det er mange fine hoteller i Naama Bay. Alle strendene der er private og hører til forskjellige hoteller, så pass på at du får et hotell som har egen strand i selve Naama Bay og ikke langt utenfor med buss.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 09:53   #4
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hva med dette Sjuggermor ?

http://detur.no/222/TEJMAR/Tej_Marha...ultDetail.aspx

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 09:56   #5
Left
Passiv

Standard

Fin pris i hvert fall Joda - jeg kan vel reise til Sousse igjen jeg - da jeg var der sist var det for tidlig i sesongen, så noe sol og bad var utelukket, og jeg fikk noia av alle selgerne som ikke tålte at man satte foten utenfor butikken deres.
Men dette blir litt annerledes - stort, fint hotellområde, og i El Kantoui er det finere enn i Sousse by.
Men er det veldig varmt der når vi kan reise?
Er ikke Egypt bedre? Eller en av kanariøyene?

Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 10:00   #6
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Det var der vi bodde når vi var der i jula for noen år siden. Strålende var det i allefall da. Ang. temperaturer er jeg usikker. Skal sjekke

Gammel 12-06-12, 10:59   #7
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg likte veldig godt Sharm i vinter og planlegge tilbake dit.

Gammel 12-06-12, 13:07   #8
Left
Passiv

Standard

Har satt "svigerinne" på saken også nå - hun jobber hos Ticket.

Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 16:33   #9
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Spennende

Gammel 12-06-12, 16:43   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg likte veldig godt Sharm i vinter og planlegge tilbake dit.

I vinter? NÅR var du der i grunn?
Jeg begynner jo alltid å google når jeg er innom slike tråder, hel til jeg husker at jeg i grunn ikke gidder slike turer med barna.
(Som er mest aktuelt om vi skal på ferie).

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 18:36   #11
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

April. Var snø da vi dro.

Korfor ikkje syden med barn forresten?

Gammel 12-06-12, 18:38   #12
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Dubai og andre Emirater er ogsaa meget behagelig paa den tiden.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 18:54   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

April. Var snø da vi dro.

Korfor ikkje syden med barn forresten?

Jeg vil ha opplevelse - og luksus/latskap-syden, ikke barnesyden.

Gammel 12-06-12, 19:53   #14
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Eg skal prøve barne-syden om et par veker og er veldig spent. Spesielt sida eg også tar med bonusbarna.

Gammel 12-06-12, 20:08   #15
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Ønsker dere Gran Canaria kan jeg anbefale Puerto de Mogan. Både Star Tour og Ving har charter dit, men kjører vel litt forskjellige hoteller.

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 20:30   #16
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Tenerife, Los Cristanos eller omkring. Strand, sol, shopping, gode restauranter og mange muligheter for utflukter. Puerto de la Cruz er virkelig voksent og vakkert, men været er mer ustabilt på den siden.

Gammel 12-06-12, 20:53   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Eg skal prøve barne-syden om et par veker og er veldig spent. Spesielt sida eg også tar med bonusbarna.

Men di minste er like gammel som mi største. Vi skal nok teste det vi også tenker jeg, om et par år eller noe.

Gammel 12-06-12, 21:05   #18
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er Egypt stedet å dra nå da, mtp den politiske situasjonen?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 08:41   #19
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Er Egypt stedet å dra nå da, mtp den politiske situasjonen?

Samme tenkte jeg, og hva med den haien som koste seg rundt der for etpar år siden så de stengte for all bading.. usj.
Jeg har hørt at det er skummelt å gå rundt i Egypt, utenfor hotellanlegget og særlig på kvelden så da er ikke det stedet for oss for vi liker å farte rundt på egen hånd.. .
Og nå har jeg litt insideinfo fra en mamma i klassen til junior, hun er flyvertinne og kunne fortelle litt av hvert av sykdom på hjemreiser fra Egypt og full desinfeksjon av flyet. Huff.

Gammel 13-06-12, 08:56   #20
Left
Passiv

Standard

Da utgår nok det. Men vi venter til det nærmer seg og hiver oss på restplass.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:25.