Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dagen kan bare bli bedre ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-12, 10:26   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Dagen kan bare bli bedre ...

...når den starter som dagen i dag gjorde for meg. Eller!?

Sommerfest i barnehagen. Glemte helt å forberede kakebaking i går. Jadda. Men jeg har god tid til morgenen i dag og smeller sammen røra for å steke kaken før jeg går på jobb, så får jeg ta glasur/pynt når jeg kommer hjem. Går så greit så. Unger ferdig kledd og klare for bhg, 20 minutter til kaken er ferdig stekt, så jeg hiver ungene i bilen og kjører avgårde, vel vitende om at jeg er tilbake i god tid før kaken er ferdig. Haha, for en vits. Etter en sving begynner det å flabbre veldig og jeg skjønner noe er galt, men det er såpass kort til vei til bhg og rush, så jeg kjører helt frem. Dekk punktert. Fint. Må ringe etter personlig redningsmann (les: X). Han kommer og henter meg, men det tar tid pga. trafikken og når han kommer er de 20 minuttene vel passert og kaken en sagablott.

Sommerfesten begynner kl. 16, jeg er ikke hjemme før tidligst kl. 15.30, og kake må jeg ha med. Bilen står fortsatt paddeflat i barnehagen. Jeg har varebilen da, så kommer meg fra A til B på egenhånd, men så var det jo ungene. Er det ikke moro?

Jeg antar det blir kake fra bakeren, halvt skvisa etter en humpete tur i sykkelvogn. Hey hey!

Vær så snill og si at det bare kan gå oppover herfra?

Gammel 14-06-12, 10:31   #2
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dagen kan bare bli bedre ...

Beklager, men det er aldri så galt at det ikke kan bli vesentlig verre.
Fact of life.
Men ønsker deg lykke til med resten av dagen.

Gammel 14-06-12, 10:39   #3
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Men du kom deg hjemom og fikk slått av ovnen? Ja?
I stedet for kake så kan du jo ta med boller? Det er sikkert like populært det? De tåler gjerne en humpete sykkeltur litt bedre enn en pent pyntet kake.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 10:42   #4
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Kjøp sånne store cookies, de tåler en tur i sykkelvogna. Gode er de også.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 10:42   #5
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Kjøp en Lierne sjokoladekake på dagligvaren, den tåler er humpete sykkeltur.

Gammel 14-06-12, 10:44   #6
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes til og med du har godkjent grunn for å ikke ha med noe som helst.

Evt kjøp med noe frukt, kjeks eller noe. Noen dager vil seg bare ikke.

Gammel 14-06-12, 10:48   #7
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Men du kom deg hjemom og fikk slått av ovnen? Ja?
I stedet for kake så kan du jo ta med boller? Det er sikkert like populært det? De tåler gjerne en humpete sykkeltur litt bedre enn en pent pyntet kake.

Ja, selvsagt! Kjørte hjemom og fikk skudd av (noe annet skulle tatt seg ut), før jeg ble kjørt for å hente den andre bilen, og så kunne kjøre videre til jobb selv.

Boller er ikke så dumt nei. Det blir jo garantert nok sjokoladekake, så boller skader neppe.

Gammel 14-06-12, 10:48   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøp et par kjekspakker eller en pakke chips eller noe sånt. Og så har de kjekke ferdiggreier på rema. Du har gyldig grunn til å levere under par.

Gammel 14-06-12, 10:51   #9
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Trenger vel ikke å være så fancy som dyr kake fra bakeri, det holder med en fra butikken, skjæres opp og settes på eget fat. Går så fint så.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 13:10   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en ganske solid tidsoptimist selv, men sette kake med 20 min.steketid i ovnen og så kjøre i barnehagen, det tror jeg ikke en gang jeg hadde funnet på.
Men du har rett- fra nå av kan det bare bli bedre!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 13:14   #11
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Føkk!!!! KAKE!!! Vel aldri så galt at det er godt for noe, jeg hadde totalt glemt kake i søvnløs og eksamens tåka- det hadde storebror tatt svæææært tungt! Takk Gid for at jeg har en pose browni ferdig makkverk liggende og du skrev dette innlegget- 3 timer til kake skal leveres til skoleavsluttning.

Gammel 14-06-12, 13:17   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er en ganske solid tidsoptimist selv, men sette kake med 20 min.steketid i ovnen og så kjøre i barnehagen, det tror jeg ikke en gang jeg hadde funnet på.
Men du har rett- fra nå av kan det bare bli bedre!

Nå bruker jeg normalt ikke mer enn 10 minutter på levering, og det inkl. kjøringen, så det ble jo bare maks uflaks. Barnehagen ligger nemlig veldig nærme, men langt nok unna til at bilen velges når tidsklemma gjerne melder seg på morgenkvisten og jeg må rett videre på jobb! Har pleid å sykle, men pga. massive veiarbeider er det fortiden helt håpløst.

Gammel 14-06-12, 14:51   #13
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hiver meg med i 'alt-går-galt-og-vi-har-glemt-kake-til-sommerfest-i-barnehagen'koret.

Her blir det tur innom bakeriet og kjøpt kake på vei til barnehagen.

Gammel 14-06-12, 14:55   #14
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Du KAN rekke en toro browniesgreie da.

Og så må du begynne å bruke funksjonen som slår av ovnen etter viss tid!!!

Og

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 15:24   #15
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Toro makkverk ferdig! I mellomtiden fant jeg frem klær så jeg må jo kunne betegnes som i rute( eller jeg har 2000sider pensum igjen og det er 138 timer til eksamen så )

Gammel 14-06-12, 16:38   #16
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror forresten ikke jeg har hatt med hjemmelaget kake på avslutnigner de siste fem-seks årene.
:tårnfrid:
(Her holdt jeg på å slenge på en "flau"-smiley, men jeg klarte å stå imot. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 19:30   #17
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg regner "kjøpt for mine egne penger" innenfor hjemmelaget-begrepet.

Gammel 14-06-12, 20:37   #18
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Men SirLimpalot hadde uheldigvis rett ... Kake ble det, hjemmelaget faktisk (gikk litt tidligere fra jobb) og mye skryt. Men forøvrig har dagen vært straka vegen nedover!!! Muff!

Gammel 14-06-12, 20:38   #19
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Håper sommerfesten ble bra, men kjedelig start på dagen!

Vi har også hatt sommerfest i dag, rakk å bake muffins før jobb og pyntet før vi dro tilbake senere.

Gammel 14-06-12, 20:38   #20
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Da kan morgendagen bare bli bedre, Absalone!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.