|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Barnetrygd ved flytting til ny kommuneHvordan fungerer dette? Må jeg søke på nytt i ny kommune, eller går dette automatisk når jeg registrerer flyttemelding? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnetrygd ved flytting til ny kommuneHmm, forsøker å tenke etter da jeg flyttet fra en kommune til annen. Jeg er nokså sikker på at det gikk automatisk, ja, men kan forsøke å sjekke på Nav sine sider for deg. Men husk at du må sende flyttemelding til Folkeregister og Posten.
![]() |
#3 |
En anelse distre
![]() Sv: Barnetrygd ved flytting til ny kommuneJeg prøvde å se om jeg fant noe info på nav.no, men ble ikke noe klokere der i alle fall. Tenkte det er greit å vite på forhånd hva jeg må gjøre slik at alt blir i orden. Flyttemelding må jeg prøve å huske ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Barnetrygd ved flytting til ny kommuneBarnetrygden kommer i hvertfall. Men det hender den da fortsetter å komme fra feil kommune en stund til.
![]() |
#6 |
En anelse distre
![]() Sv: Barnetrygd ved flytting til ny kommune
Så jeg blir ikke nødt til å betale tilbake til gammel kommune på noe vis? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Barnetrygd ved flytting til ny kommuneNæh. Her endra de plutselig da vi fikk plutten. Jeg hadde ikke oppdaget at det var feil kommune som sendte ut før da.
![]() |
#8 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Barnetrygd ved flytting til ny kommuneVi har nettopp flytta og jeg fikk brev fra NAV i går om at nå fikk vi barnetrygd fra nytt NAV-kontor. Javel, dette hadde jeg ikke tenkt på en gang, så fint at de passer på selv.
![]() |
#9 |
En anelse distre
![]() Sv: Barnetrygd ved flytting til ny kommuneDa tenker jeg ikke mer på den saken. En mindre ting på huskelista. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|