|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Anbefales Ekebergrestauranten?Vi må i hui og hast feire/arrangere en 60-årsdag på søndag. Er Ekebergrestauranten et egnet sted for lunsj?
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Anbefales Ekebergrestauranten?Jeg var der i vår med et stort selskap, og var godt fornøyd. Beliggenhet og interiør er jo superduperfantastisk, og maten var veldig god, om ikke superambisiøs. Relativt enkel, men veldig godt gjennomført med flotte råvarer. Jeg anbefaler det.
![]() |
#3 |
guru advisor
|
![]() Sv: Anbefales Ekebergrestauranten?Jeg synes det er et utrolig flott sted, nydelig bygning og fantastisk utsikt, men at maten er litt overpriset. Har aldri spist lunsj der da, det skal sies.Hvor mange blir dere? Er man over 15 kan man bestille lunsj bankett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefales Ekebergrestauranten?Flott sted men jeg har aldri vært imponert over maten der dog helt greit som allerede nevnt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Anbefales Ekebergrestauranten?Vi feiret 70 og 75-årsdag på Ekebergrestauranten i mai. Da var vi fem voksne, samt min niåring og femåring. Jeg anbefaler stedet varmt til en slik anledning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Anbefales Ekebergrestauranten?Jeg synes det er flott å spise der, og har vært fornøyd de gangene vi har gjort det. Ute er det skikkelig fint å sitte på en varm dag, for å nyte solen og utsikten. Men det er dyrt, synes jeg da. Men det er det jo nesten over alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Anbefales Ekebergrestauranten?Jeg liker Ekebergrestauranten, og synes at den er sånn passe høytidelig for en slik anledning, samtidig som det er rom for barn. Dersom været er fint, er det jo plass til å sitte ute også. Pris - tja, akkurat der vil jeg si at det er verdt det for totalpakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Anbefales Ekebergrestauranten?Det bør være fint og ikke billig. Det er viktig for jubilanten. Og det er greit å betale for det hvis det er ålreit.
![]() |
![]() |
#10 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Anbefales Ekebergrestauranten?Jeg skulle til å foreslå Østmarksetra, men jeg tror dere er litt for få til at de åpner restauranten. Der har de i hvert fall nydelig mat og ligger i veldig flotte omgivelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Anbefales Ekebergrestauranten?
Jeg tror vi betalte "noe med 5000" for tre retter med vin til fem voksne og to barnemenyer. (Barnemenyene utgjorde ikke noen stor del av kostnadene, for å si det slik.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Anbefales Ekebergrestauranten?Hvor mange blir det da?
![]() |
#13 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Anbefales Ekebergrestauranten?
enig i denne her.
![]() |
#14 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefales Ekebergrestauranten?Jeg synes også stedet er nydelig, men har slettes ikke vært imponert over maten. Sist jeg var der var med jobb i høst en gang.
![]() |
#16 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Anbefales Ekebergrestauranten?Jeg er veldig fornøyd med maten der! Men nå skal det kanskje ikke mer til enn litt hjemmebakt glutenfritt brød, før jeg er salig.
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Anbefales Ekebergrestauranten?Da har vi gjennomført lunsj på Ekebergrestauranten.
![]() |
![]() |
|
|