Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Wii - kontroller

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-12, 22:02   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Wii - kontroller

Kan noen hjelpe meg med hva jeg bestiller? trenger ett sett med kontroller til..

http://search.eim.ebay.no/?kw=wii+re...c=&eb=S%C3%B8k

er vel billigere å bestille herfra enn i norge...?

Gammel 20-06-12, 13:45   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Wii - kontroller

Ingen?

Gammel 20-06-12, 14:04   #3
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

cdon.no tar 399 for en Wii Remote Plus og 149 for en Wii Nunchuck (hvis du trenger begge). Jeg tviler egentlig på at du får en Wii Remote så mye billigere i/til Norge; de kommer typisk minst like over 200 kroner fra utlandet, og da blir totalprisen det dobbelte på grunn av fortollingsgebyret til Posten på toppen av 25 % mva.

De du linker til er billigere, men det er kopier og ikke fra Nintendo. Jeg ville ikke ha handlet med noen der, og jeg tviler på at de er verdt prisen.

Ben "scammers paradise" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 15:57   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Kjøp originale. Er mye dritt blant de uoriginale. Kjipt å måtte spille med - i hvert fall hvis mostander har original...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.