|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Anbefal meg en vinflaskeåpnerEller hva det heter. Jeg gir opp den vi har nå. Kjøpt på rimi i nøden for mange år siden, har aldri vært bra, men man bruker jo det man har uansett hvor håpløst det er.
![]() |
#2 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Anbefal meg en vinflaskeåpnerJeg har en fra screwpull som funker brillefint (den typen hvor man skrur korken ut av flasken). Har også den typen kelnere bruker, den funker også veldig bra.
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en vinflaskeåpnerScrewpull. Har slitt ut 2 og er på nr. 3, men jeg har levd lenge i landet.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en vinflaskeåpnerJeg har en slik kelneråpner fra le Creuset: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Anbefal meg en vinflaskeåpnerJeg liker den veldig godt. Slik brukes den: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Anbefal meg en vinflaskeåpnerVi har denne fra Screwpull. Den skrur korken opp uten at man må bruke noen kraft.
![]() |
#9 |
![]() Sv: Anbefal meg en vinflaskeåpner
Og jeg kastet en slik med armer da jeg fikk kelneråpneren. Jeg fikk aldri korken helt ut ved å dytte ned armene og måtte dra i åpneren for å få ut siste del av korken, det var den ikke laget for å gjøre. Min var riktignok fra IKEA, det finnes sikkert bedre utgaver av denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Anbefal meg en vinflaskeåpner
Jeg har en slik type, dvs. sikkert ikke like fin. Fikk den på et hotell i Greenwich, CT da vi skulle ha julebord der og jentene ville drikke vin på vorspiel......Den fungerer helt fint, den.
![]() |
#12 |
fri
|
![]() Sv: Anbefal meg en vinflaskeåpnerKelneråpnerne er helt fine de! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Anbefal meg en vinflaskeåpnerKelneråpner.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Anbefal meg en vinflaskeåpnerHar kelneråpner som det står vinmonopolet på. Den er så gammel at jeg ikke husker helt når jeg fikk den. Den er i allefall like god i dag som den var da jeg fikk den. Har forsøkt andre typer med sånne hetter e.l. som du trer over flaskehalsen. (Fordi jeg har fått de i gave) De har jeg ikke likt i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
kamerat
|
![]() Sv: Anbefal meg en vinflaskeåpnerKelneråpner, ja.
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Anbefal meg en vinflaskeåpnerKelneråpner, ja! Den fra Le Creuset ser fin ut, selv om du sikkert kan finne mange billigere versjoner av type give away. Viktig at: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|