|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: FB: Harry med profilbilde med glass i hånden? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 31,16% |
Nei |
24 | 17,39% |
Jeg bryr meg fremdeles ikke om hva andre har som bilde |
35 | 25,36% |
Bare hvis det er alkohol i glasset, melk og cola er greit. |
8 | 5,80% |
Nei, men jeg ville ikke hatt det selv |
21 | 15,22% |
Agurksalat |
21 | 15,22% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() FB: Harry med profilbilde med glass i hånden?Jeg er spent på denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg ville ikke hatt det selv, men nei, det er ikke veldig harry med et glass i hånda på et profilbilde, syns jeg.
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenTja. Alt etter hvem som har det, kanskje? Jeg ville ikke hatt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenPå type datingsider: Ja jeg syns det er harry.. men det værste er egentlig profilbilder hvor man SER tydelig det er selvutløser og at personen på bildet later som det ikke er det...
![]() |
#5 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenSom jeg skrev i den andre tråden, jeg vet ikke helt hva jeg synes. Ved gjennomgang av vennelisten fant jeg altså tre profilbilder med vinglass, to med hvitvin og ett med rødvin, jeg synes ingen av bildene så spesielt harry ut og jeg oppfatter ikke personene som harry heller. Svaret mitt er vel at det kommer an på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenDet kommer an på bildet. Jeg har et par bekjente som har eller har hatt bilde av seg selv med vin-/ølglass (noen sikkert også med sigarett, jeg husker ikke detaljene - sånn apropos den andre pollen
![]() |
#9 |
Helt konge
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenTja. Av mine 25 brukte profilbilder var det ingen |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg har hatt et profilbilde hvor jeg har en drink i hånden, tatt på Fridays på aker brygge. En mudslide martini, favorittdrinken min.
![]() |
![]() |
#12 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i hånden
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 24-06-12 kl 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg trodde dette handlet om prins Harry.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenDet har jeg aldri tenkt over
![]() |
#15 |
frakoblet
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenDet kommer helt an på bildet, men et profilbilde med et glass i hånden er ikke automatisk harry i mine øyne. Jeg har dog aldri hatt et slikt profilbilde selv.
![]() |
#16 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i hånden
Jeg tenkte også på Harry Potter, og så for meg at noen var snurt fordi Radcliffe hadde posert med alkoholholdig drikke, og at dette ikke akkurat var et Godt Forbilde for avkommene.
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenEr Harry på facebook?
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenNå har jeg gått igjennom bildene mine, og ser at jeg har hatt øl-glass-i-hånden-bilde to ganger, så jeg syns nok ikke det er harry.
![]() |
#20 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2012
Hvor: Møre og Romsdal
![]() |
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg synes ikke det, men jeg tror ikke jeg ville hatt det selv.
![]() |
|
|