Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

[venninnetur] Leilighet i London

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-12, 10:58   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

[venninnetur] Leilighet i London

Jeg fyller 40 år og skal ha med 3 venninner til London.
Men syntes det er stusselig å bo på hotell, det blir så lite sosialt
å ligge på hvert vårt hotellrom, så vi vurderer å leie leilighet.
Jeg har funnet en, men lurer på om andre vet om bra leiligheter som
ligger sentralt? Det er snakk om 3 netter.

Vi skal på konsert på O2 Arena, så det er fint om det er sentralt
og greit å ta seg rundt med kollektivtransport.

Gammel 27-06-12, 11:35   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [venninnetur] Leilighet i London

Det er iallefall mange alternativer hos www.booking.com ser jeg. Vet ikke helt når du skal reise da men. I nærheten av Hyde Park eller City of London var det godt utvalg! Men får ikke sjekket pris når jeg ikke vet tidspunktet.

http://www.booking.com/searchresults...ajax_filters=1

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 13:15   #3
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Vi har bodd to ganger på et flott leilighetshotell. Det er riktignok to soverom med to dobbeltsenger der vi har bodd, vet ikke hvordan det passer for dere?

Harrington Court Apartments heter det.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 13:28   #4
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har leild leilighet i London flere ganger og hvis dere er flere som skal reise sammen så er det en kjempefint alternativ til å bo på hotell!

Det finnes mange formidlere av leiligheter i London. Jeg har vært mest fornøyd med leiligheten vi leide gjennom Silverdoors, men det var også den aller dyreste. Jeg trives veldig godt i Holborn/Bloomsbury/Covent Garden, men det er mange andre fine områder i London.

http://www.central-london-apartments.com/ Her leide vi en leilighet ved Paddington. Helt greit strøk, og helt grei leilighet.

http://www.silverdoor.co.uk/serviced-apartments/london Vi leilde en leilighet i dette komplekset og var kjempefornøyde med beliggenhet, standard og renhold. Men det var også den dyreste leiligheten vi leide.

http://citylifeapartments.com/ Denne utleieren er norsk. Vi var ikke helt fornøyd med leiligheten forrige gang, den var ganske sliten og litt muggen, med en elendig dusj. Beliggenheten kunne også vært bedre. Noe av problemet var at vi leide såpass sent at markedet var veldig utplukket. Og jeg ville tro at dere kan finne andre fine leiligheter gjennom denne utleieren. Jeg er i alle fall villig til å prøve igjen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 15:51   #5
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Tusen hjertelig takk for supre tips! Alle alternativer studeres.

Gammel 27-06-12, 15:54   #6
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 312
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Vi har brukt denne utleieren i Cambridge, og de har også leiligheter i London:

http://www.yourspaceapartments.com/

Var veldig fornøyd med både service og standard i Cambridge.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.