|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Pakking til påsketur ...Vi skal snart dra på påsketur; vi drar bare 3 mil, til svigers/bestesvigers (bor på samme tunet). Der kommer nesten hele slekta til gubben, og det blir kjempefullt og garantert kjempekoselig der.
![]() |
#2 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pakking til påsketur ...Jeg opplever at i det været som er nå er det perfekt å ha med prins/prinsesse ulldressene deres, overtrekksbukse og vårdress. Da har man klær fra 0-15 grader. Sol, regn og sludd. Det er det som havner i påskekofferten her i hvertfall. I tillegg holder ullundertøy mye lenger uten vask en bomullstøy som bør byttes hver dag.
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pakking til påsketur ...Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, for jeg skal love at den bilen vår ble full. Tok med det meste av alt til alle for å være på den sikre siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|