Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Visa gavekort som ikke fungerer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-12, 12:07   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Visa gavekort som ikke fungerer

Jeg fikk et gavekort fra sparebank1 Visa til bursdagen min. I følge papiret som fulgte med skal man bare signere kortet på baksiden så er det gyldig. Det har jeg gjort. Når jeg prøver å bruke kortet blir jeg spurt om kode. Jeg har ingen kode til kortet. Jeg har gått inn på hjemmesiden www.sparebank1.no/gavekort der står det ingenting om kode på kortet. Det er ingen steder å hente opp en kode fra. Hva gjør jeg nå? Er det jeg som er blind som ikke finner ut hvor koden kan hentes fra?

Jeg fikk også et spend on gavekort og der var det enkelt penkelt å hente opp koden.

Gammel 29-06-12, 12:10   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Visa gavekort som ikke fungerer

Lå ikke kortet i en konvoluttlignende sak eller noe sånt? Jeg mener det jeg fikk en gang gjorde det, og på den sto koden.

Gammel 29-06-12, 12:12   #3
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Den gjorde det. Jeg sitter med den foran meg men kan ikke finne noen kode der.

Gammel 29-06-12, 12:14   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du skal antagelig ha fått koden i eget brev. Ring og hør med banken.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 12:17   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Det er ikke et sånt skrapefelt i/på konvolutten?

Gammel 29-06-12, 12:19   #6
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Ringte brukeservise. Det er ingen kode til kortet. Brukerstedene kan selv velge om de vil omgå at man må bruke kode og istedet for signere. Fint da at ikke butikkene er klar over saken. Litt irritert.

Gammel 29-06-12, 12:20   #7
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi fikk kode til kortet (fra Gjensidige) i et separat brev. Men koden virker ikke, så jeg må vel ringe for å høre hva som er greia.

Gammel 29-06-12, 15:23   #8
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Jeg har brukt de kortene til nettshopping, fordi jeg ikke skjønte helt hvordan det skulle brukes i butikk

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.