|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
superbruker
|
![]() Visa gavekort som ikke fungererJeg fikk et gavekort fra sparebank1 Visa til bursdagen min. I følge papiret som fulgte med skal man bare signere kortet på baksiden så er det gyldig. Det har jeg gjort. Når jeg prøver å bruke kortet blir jeg spurt om kode. Jeg har ingen kode til kortet. Jeg har gått inn på hjemmesiden www.sparebank1.no/gavekort der står det ingenting om kode på kortet. Det er ingen steder å hente opp en kode fra. Hva gjør jeg nå? Er det jeg som er blind som ikke finner ut hvor koden kan hentes fra?
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Visa gavekort som ikke fungererLå ikke kortet i en konvoluttlignende sak eller noe sånt? Jeg mener det jeg fikk en gang gjorde det, og på den sto koden.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Visa gavekort som ikke fungererDu skal antagelig ha fått koden i eget brev. Ring og hør med banken.
![]() |
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Visa gavekort som ikke fungererDet er ikke et sånt skrapefelt i/på konvolutten?
![]() |
#6 |
superbruker
|
![]() Sv: Visa gavekort som ikke fungererRingte brukeservise. Det er ingen kode til kortet. Brukerstedene kan selv velge om de vil omgå at man må bruke kode og istedet for signere. Fint da at ikke butikkene er klar over saken. Litt irritert.
![]() |
#7 |
Tøff i frakk
![]() Sv: Visa gavekort som ikke fungererVi fikk kode til kortet (fra Gjensidige) i et separat brev. Men koden virker ikke, så jeg må vel ringe for å høre hva som er greia.
![]() |
#8 |
Står på egne ben
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Visa gavekort som ikke fungererJeg har brukt de kortene til nettshopping, fordi jeg ikke skjønte helt hvordan det skulle brukes i butikk
![]() |
|
|