|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Hvilket hotell i Drammen?Hvis jeg nå sier ja til operasjon, så må jeg overnatte på hotell i Drammen.
![]() |
![]() |
#2 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket hotell i Drammen?Har ikke klinikken avtaler med noen?
![]() |
#3 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvilket hotell i Drammen?
Han sa ikke noe om det nei, bare at jeg ikke fikk reise hjem samme dag siden jeg bor for langt unna.
![]() |
![]() |
#4 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvilket hotell i Drammen?Rica hotellet er helt greit, og ligger nært sykehuset. Er det Drammen Private du skal på? De har avtale med Rica hotellet. De andre hotellene ligger på motsatt side av elva, ut fra det jeg kunne se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvilket hotell i Drammen?
![]() |
![]() |
#6 |
Firebarnsmor
![]() Sv: Hvilket hotell i Drammen?Jeg ser den. Sikkert ikke noe problem å dra hjem om noen kan hente deg evnt. Jeg var i kjempeform første runde.
![]() |
#7 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvilket hotell i Drammen?Du må vel ha følge også? Jeg fikk iallefall beskjed om det, og fikk dekket reise for mannen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvilket hotell i Drammen?Hmmm, han nevnte ikke noe om det sånn egentlig. For det spørs om jeg trenger hun som kan være følge som barnevakt. Har ingen mann som kan følge nemlig.
![]() |
![]() |
#9 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvilket hotell i Drammen?Jeg stusser ikke på å reise med tog dagen etter, men du bør/må ha følge. Du kan jo ikke bære eller løfte bagasje etterpå f.eks. Og jeg tror det er noe med at du må ha en voksen person hos deg første døgnet etter narkosen. Jeg ville sjekket igjen altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Firebarnsmor
![]() Sv: Hvilket hotell i Drammen?Jeg var på shopping dagen etter, så togtur går nok helt fint, men tenker at det er mye mer comfort i å bli hentet. :bortskjemt:
![]() |
#12 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilket hotell i Drammen?Men får du ikke lov å dra hjem til foreldrene dine etter operasjonen? Da jeg opererte puppene i Oslo fikk jeg dra hjem. Jeg var i nokså dårlig form pga narkosen, så jeg ville definitivt ha dratt til foreldrene om det er mulig,var jeg deg |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|