Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Lage en bildemappe for sending med e-post

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-12, 09:59   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lage en bildemappe for sending med e-post

Jeg har noen bilder fra en jobbtur som flere mottakere skulle fått.
Får jeg sendt dem som en mappe?
Jeg skulle gjerne ha skrevet tekst til bildene også.

Hvordan sender jeg dette? Hvordan får jeg enklest lagt til tekst til bildene jeg skal sende?

Gammel 03-07-12, 10:00   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lage en bildemappe for sending med e-post

DU kan jo evt legge bildene i dropbox og sende link?
https://www.dropbox.com/

Gammel 03-07-12, 10:19   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da kan de se bildene selv om de ikke har dropbox?

Gammel 03-07-12, 10:27   #4
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Med Picasa kan du laste opp en mappe og sende den som lenke. Da er det bare de som får lenken som har tilgang til bildene.

http://support.google.com/picasa/bin...n&answer=44571

Gammel 03-07-12, 10:31   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan sende lenke i dropbox og ja. (er jeg nesten helt sikker på )

Gammel 03-07-12, 10:46   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Og hvordan legger jeg lettest tekst til bildene? Hvilket program gjør jeg det i?

Gammel 03-07-12, 11:02   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Det er lett i picasa mener jeg så bestemt.

Gammel 03-07-12, 11:17   #8
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sende med Filemail.no. Bruker denne tjenesten veldig ofte. Brukervennlig og trenger ingen bruker, ingen innlogging etc. Norsk selskap som står bak.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.