Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fisketur i båt i bergen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-12, 09:45   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Fisketur i båt i bergen?

Har prøvd å søke litt på nettet, men finner ikke så mye.

kanskje noen her vet?

Finnes det "firmaer" eller opplegg som tar med familier med ut på sjøen for å fiske?
Har ikke klart å finne på så mye spennende med ungene denne ferien. Snuppa reiser jo på lørdag og det eneste sommerminne hun får fra meg i år er litt blåbærplukking, bollebaking og én akvarietur.
Føler meg skikkelig dårlig...jeg og minsten reiser til syden om 1 uke og hun får liksom ikke noe fra meg. (hun skal på sørlandsferie med båt og kos i 3 uker, men liksom ingenting fra meg da..)

Har saumfart nettet(føler jeg) og funnet ut at de fleste besøksgårder er sommerstengt/nedlagt eller ligger for langt unna(har ikke bil), åpne haller er sommerstengt, ting som fjordtur med båt osv er for dyrt... begynner å bli litt desperat.. og det blir endel frustrasjon i huset her..

Noen konstruktive tips?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 11:30   #2
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fisketur i båt i bergen?

Kanskje du finn noko her?

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 12:36   #3
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fisketur i båt i bergen?

3000 kr for en båt for max 6 stk pluss kaptein.

Men takk for tipset.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.