|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Off the map.
|
![]() Jeg har en del garn [strikkerelatert]..bokstavlig talt på kistebunnen.
![]() |
#2 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har en del garn [strikkerelatert]
Man kan.
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Jeg har en del garn [strikkerelatert]Jeg har hørt at sånn mangefargede nøster som hver for seg ikke blir til noe kan gis til SFO el. Da får man plass til deilig bambusgarn og silkegarn fra Japan.
![]() |
#4 |
Off the map.
|
![]() Sv: Jeg har en del garn [strikkerelatert]Så lurt, Harriet. De driver jo med strikkeopplæring. DET tror jeg at jeg skal gjøre.
![]() |
#6 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg har en del garn [strikkerelatert]Er mange som tar i mot garn fra hvert prestegjeld;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Jeg har en del garn [strikkerelatert]Barnehager og SFO blir veldig glade for garn. Ellers er Vestlandsgarnet fint til toving, fortrinnsvis ting som kan være litt stive (sitteunderlag og vesker, bl.a.).
![]() |
#8 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Jeg har en del garn [strikkerelatert]Eg har for tida eit ryddeprosjekt saman med fleire på eit anna hobbyforum kor eg er med, så eg prøver å strikke opp mest mogleg frå lageret mitt i 2012. Det eg veit eg ikkje kjem til å bruke, som fleirfarga sokkegarn, mohairgarn og alpakka, gir eg bort. Eg har ingen skrupler med å gi bort garn eg veit eg ikkje kjem til å bruke, men eg prøver å strikke opp det som er fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Jeg har en del garn [strikkerelatert]Min datter har laget to vesker på vev i 5 årsgruppen sin. Nå vil hun veve hjemme, men her er kun rester etter to babytepper. Så ja, det er marked for restegarn.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har en del garn [strikkerelatert]Man kjøper garn til det man vil lage.
![]() |
#15 |
Off the map.
|
![]() Sv: Jeg har en del garn [strikkerelatert]Takk for masse tips!
![]() |
#16 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
![]() Sv: Jeg har en del garn [strikkerelatert]Jeg har ufattelig store mengder garn liggende. Elsker alle de herlige fargene man kan finne på skattejakt i gode garnbutikker. Jeg har hekeledilla, lærte meg å hekle for et år siden, så Det går med den del garn til ulike prosjekter. Skal legge inn noen bilder når jeg får summet meg. Er helt ny her inne. Finnes mange flotte restegarnbøker. Min favoritt er denne:http://www.bibliotekmitt.se/107146 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|