|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Anbefal meg et action-cameraNoen som har slikt i hus som kan anbefales.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Anbefal meg ett action-cameraVi har en go pro, det er det som brukes av de fleste for action-filming. Det kan monteres på hjelmer, skateboard, snowboard, det er vanntett og tåler en smell. det filmer i 170 grader tror jeg. Du burde få det til en grei pris i USA.
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Anbefal meg ett action-camera
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg ett action-cameraGo Pro er det store i dette segmentet. Finnes mye tilleggsutstyr, både originalt og fra tredjepart (og en del billig via ebay).
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg ett action-cameraKan bare føye meg inn i rekken av de som anbefaler GoPro. Også kan det være kjekt å vite at man kan få linser på MX-butikkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Anbefal meg ett action-cameraDet er til Mini. Han blir 10 år, så det er viktig at det tåler litt. Så da blir det nok et GoPro-cam på han. Han ønsker seg penger for å kunne kjøpe ett kamera. Jeg er bare redd ett slikt kamera kan trigge han til å utføre mer spektakulære stunt. Men vi får prøve og se, evt bare polstre han bedre.
![]() |
#9 |
Unik
|
![]() Sv: Anbefal meg et action-cameraFekk ikkje med meg at du skulle feste det til hjelm og liknande. Då blir nok anbefalinga mi den same som dei andre har komen med.
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Anbefal meg et action-cameraBle ett GoPro Hero 2 kamera på Mini i ferien. Betalte 1800,- inkl en haug med ekstrautstyr og vanntett plastcase. Fantastisk morsomt og enkelt kamera.
![]() |
|
|