Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Total Recall

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-12, 10:58   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Total Recall

De har laget en remake?!?! :skingrestemme:
Som ikke den gamle er kjempegod som den er , de skal stå på litt for å overgå den, synes jeg (det neste blir vel at de remaker Bladerunner)
Men dog. Den kommer på kino på fredag, så jeg tenker å gå og se den...

Her er trailer til remaken

(Kilde: youtube.com)

Og her er originalen

(Kilde: youtube.com)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 11:03   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Total Recall

Total Recall er en av mine absolutte favorittfilmer, INGEN overgår den. Jeg har sett den 5000 ganger og den er en stor del av barndommen min. Jeg elsker, elsker den!
Jeg ble egentlig bare glad da jeg (for lenge siden) hørte rykter om en kommende remake, jeg tror selvsagt ikke den rykker originalen til knærne, men det blir moro å se hvordan de gjør det i den nye versjonen, med dagens effekter osv. Jeg og mannen har vært beinklare i flere måneder. Nå er svigerfar i Italia så vi er i kritisk mangel på barnevakt, grr, men jeg får forhøre meg litt, for denne SKAL vi se!

Gammel 07-08-12, 11:04   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Remake? Er det ingen med egne idéer lenger eller? Hvis denne er like dårlig som Fame var så tror jeg heller jeg står over.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 11:07   #4
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gleder meg!

Jadda, den gamle er superduper, men den har vi jo. Og kan se om og om igjen. Artig å se hva de finner på nå tenker jeg. Og kanskje den gamle kommer på kinoer rundtomkring, så får man sett den i stort format!

Gammel 07-08-12, 11:12   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg gleder meg!

Jadda, den gamle er superduper, men den har vi jo. Og kan se om og om igjen. Artig å se hva de finner på nå tenker jeg. Og kanskje den gamle kommer på kinoer rundtomkring, så får man sett den i stort format!

Det er sånn jeg og tenker. Jeg har aldri skjønt denne massive motstanden mot remakes. Teknologien forandrer seg jo ekstremt mye på kort tid, så det er jo spennende å se alle disse gamle stuntsene med ny teknologi. Synes jeg da, det er jo en smakssak. Enten ser man dem eller så lar man være. Jeg gleder meg. Ja, og så får jo den gamle blåst nytt liv i seg nå pga. remaken, så det er jo ikke sånn at man glemmer de gamle filmene, tvert imot. Mange flere ser vel faktisk den gamle nå som den nye er kommet. Jeg hadde ikke hørt om den gamle 1951-versjonen av "The day the earth stood still" før jeg så remaken for noen år siden. Da gikk jeg hjem og så den gamle etterpå.

Gammel 07-08-12, 11:14   #6
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Så artig. Det er evigheter siden jeg har sett originalen.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 11:18   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også Total Recal er en strålende action-film, og jeg ble ikke veldig overbevist av å se traileren til

Total Recall – The Storm Trooper version!

Jeg mener: seriously!?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

(det neste blir vel at de remaker Bladerunner)

Det har de da gjort minst to ganger allerede.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 11:21   #8
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...Storm Trooper Version?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det har de da gjort minst to ganger allerede.

Har de?!!! Det har jeg gudskjelov ikke fått med meg!

Gammel 07-08-12, 11:31   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

...Storm Trooper Version?

Så du ikke traileren, jente? Det krydde jo av StormTroopere der.
(Det var ikke bare meg som hadde sett det heller, nei.)

Sitat:

Har de?!!! Det har jeg gudskjelov ikke fått med meg!

Director's cut, da. Hvis man skal være pirkete.

Gammel 07-08-12, 11:32   #10
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Så du ikke traileren, jente? Det krydde jo av StormTroopere der.

Åh sånn å forstå...

Director's cut, da. Hvis man skal være pirkete.

Men den _har_ jeg jo tilogmed sett da! Flere ganger.

Gammel 07-08-12, 11:43   #11
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Aldri hørt om Total Recall, jeg.

Gammel 07-08-12, 11:53   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Gammel 07-08-12, 11:54   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Oj ...

Gammel 07-08-12, 17:18   #14
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror jammen meg jeg skal høre om gubben vil se Total Recall i kveld. Siden håndballkampen gikk på dagtid!!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 17:23   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg holder med Dixie på denne. Jeg gleder meg til remaken jeg. Og det er jo strengt tatt en filmatisering av en novelle, og jeg syns ikke nødvendigvis slik at en bok kun kan filmatiseres én gang.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 17:26   #16
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Oj ...

Ja du sier noe der.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 17:27   #17
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får vel neppe med mannen, men jeg kan gå på kino alene jeg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.