|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Skolesekk til 7-åringPoden skal få ny skolesekk i løpet av sommeren, og jeg vet ikke helt hva man ser etter.
![]() |
#2 |
This is normal!
|
![]() Sv: Skolesekk til 7-åringHar du kjøpt sekk, Kirsebær? Noen tips? Vi skal snart ut å finne sekk til andreklassingen.
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Skolesekk til 7-åringDenne tråden hadde jeg helt glemt, og nå ble jeg helt slik
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Skolesekk til 7-åringSnuppa får en 22 liters til bursdag, ikke Bergans. Men kjøpt på bokhandel, og nå har jeg HELT glemt hva det heter!?
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Skolesekk til 7-åring
Ah, tror det var Beckmann her og!
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Skolesekk til 7-åringVG hadde visst en reportasje om dette i går. Der stod det ikke bare om hvilken sekk som er best (som er en idiotisk ting å si siden sekker må passe den som skal bære den), men også hva man skulle se etter for å finne en sekk som satt godt.
![]() |
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Skolesekk til 7-åringJeg syns alle barnesekker er megaglorete. Og fant ut at Det tross alt var viktigere at den satt godt på ryggen enn at den var kjønnsnøytral. Når jeg allikevel ikke kunne få i pose og sekk.
![]() |
#13 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skolesekk til 7-åringJeg kjøpte sekk på sportsbutikken, hun som jobbet der sjekket at sekken satt som den skulle. Vi endte opp med Bergans til skolestarteren, Beckman sekken passet visst ikke til ryggen hennes. Jeg husker ikke hvorfor. Men det er sikkert lurt å prøve sekkene hos en butikk som vet hva de driver med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Skolesekk til 7-åringSynes egentlig det er lett å se om sekken passer eller ikke når man først prøver de. Det er egentlig bare Troll som har passet våre barn. Bergans gnager i halsen, og Beckmann slenger veldig. De har også et merkelig snitt på selve sekken synes jeg, og barn som ikke snører den sammen mister ting da den virker vel stor i sekken. Men for all del - prøv den og se hvordan den sitter på ryggen hans
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Skolesekk til 7-åringDet er ikke en ubestridt sannhet at "barn som ikke snører beckmannsekken sin, mister ting" altså. Det har aldri ramlet noe ut av sekken til Hiawata, til tross for at den ofte er usnørt.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Skolesekk til 7-åringStram inn alt av seler når dere prøver på sekken. Den skal ligge tett inntil ryggen, ikke henge ned til rompa, selene må ikke være for brede og skal ikke skli av. Man skal kunne bøye hodet bakover uten å dunke borti sekken. Og så skal man kunne gå og svinge armene uten at armene svinger borti sekken.
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Skolesekk til 7-åringStorebror og jeg var å så på sekker i går.
![]() |
#19 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Skolesekk til 7-åringSekker skal sitte godt inntil kroppen, selene være polstret og være passe brede og ha passe avstand i nakkepartiet. Den skal PASSE, rett og slett. Mine barn har hatt god nytte av at sekken har reim over brystet/ evt. også hoftene, det betyr særlig mye når sekken er tung. Om de små ikke har så mye bøker til hverdags, kan sekken være fullstappet på ulike "dager" hvor de skal ha med regntøy, skift, grillmat og whatnot. Det er vel Beckmanns og Bergans det har gått i her. Foruten bokhandler kan man også sjekke sportsbutikker, de er gode på sekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Skolesekk til 7-åringSkole neste uke. Hva ble det til?
![]() |
|
|