|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() [Neglelakk] Seche Vite, skremmende info på pakken, står det på andre pakker også?Seche Vite:
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: [Neglelakk] Seche Vite, skremmende info på pakken, står det på andre pakker også?Jeg kjøpte det fra California, kanskje det ikke står det på andre pakker som er kjøpt andre steder?
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: [Neglelakk] Seche Vite, skremmende info på pakken, står det på andre pakker også?Den advarselen tror jeg står på det aller meste i California (både cancer, birth defects og reproductive harm), vi sjekket inn på hotell som hadde denne advarselen både på skilt og i brosjyren. (Så den i Disneyland eller Universal også.)
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Neglelakk] Seche Vite, skremmende info på pakken, står det på andre pakker også?Jeg tror du finner svaret her:
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Neglelakk] Seche Vite, skremmende info på pakken, står det på andre pakker også?Her er også en interessant sak |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: [Neglelakk] Seche Vite, skremmende info på pakken, står det på andre pakker også?Takk for lenker. Da slapper jeg av da. (Og legger på lakken ute, eller under ventilatoren for sikkerhets skyld.
![]() |
|
|