|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() NY igjen: Nominasjoner til program for kort oppholdJeg skal snart til New York, og har en ettermiddag, en hel dag og en morgen til disposisjon. Jeg reiser alene. Jeg har vært i NY før og dekket de fleste hovedattraksjonene, så det er ingenting jeg absolutt må. Jeg har lyst til å rusle og kjenne på den der «Wow! Jeg er i New York!»-følelsen, spise noe veldig godt og kanskje gå på teater eller noe.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: NY igjen: Nominasjoner til program for kort oppholdJeg ville jo gått Brooklyn Bridge jeg da. Og innledet med å se programmet om den på flyet over. http://www.bbc.co.uk/history/british...s_01.shtml#six |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NY igjen: Nominasjoner til program for kort oppholdWow-jeg er i NY-følelsen kom vel mest på Times Square, eller i Central Park.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: NY igjen: Nominasjoner til program for kort oppholdVi fikk veldig NY-følelsen av å gå i China Town og spise på bittesmå restauranter hvor man delte bord og det nesten bare var kinesere. Nydelig mat fikk vi også!
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: NY igjen: Nominasjoner til program for kort oppholdMens jeg fortsatt trekker frem the High Line.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: NY igjen: Nominasjoner til program for kort opphold
Jah, den skal jeg oppleve neste gang. |
![]() |
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: NY igjen: Nominasjoner til program for kort opphold:googler «solo dining in New York» i stedet for å jobbe:
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: NY igjen: Nominasjoner til program for kort oppholdWhitney.
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: NY igjen: Nominasjoner til program for kort oppholdMoMa har jo bra restaurant også, har jeg hørt. :fluerismekk:
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: NY igjen: Nominasjoner til program for kort oppholdÅh!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NY igjen: Nominasjoner til program for kort oppholdHvis du har sansen for sukkersøtt mismatch servise og afternoon tea så anbefales et besøk på Alice's tea cup. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NY igjen: Nominasjoner til program for kort oppholdJeg er usikker, men jeg elsker New York og var der mye da jeg bodde i nabostaten i flere år. Jeg elsker å gå gatelangs, kikke på folk, på livet, spise litt god sushi, kjøpe varme mandler fra selgerne på gaten osv. Grand Central er flott, så jeg ville tatt en tur dit, sett alle folkene som haster forbi, gått ned og spist ostekake på Junior's om den enda eksisterer.
![]() |
Emneord |
new york |
|
|