|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Skiathos eller annen gresk øy i midten av september?Jeg har sett litt, og ser at Samos er varmere enn Skiathos f.eks. Hvor er det varmest i midten av september, hvis man tenker på de greske øyene generelt sett? |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skiathos eller annen gresk øy i midten av september?Anbefaler Chios igjen. Ca. 20 grader, stille og rolig og veldig trivelige innfødte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Skiathos eller annen gresk øy i midten av september?Jeg tror ikke du trenger å være bekymret for temperaturen på noen greske øyer i midten av september, egentlig. Varmt og fint overalt.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Skiathos eller annen gresk øy i midten av september?Ja, vi var på Naxos også for et par år siden ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Skiathos eller annen gresk øy i midten av september?Ok - da er det jo greit da - jeg har aldri reist så sent selv, aldri senere enn midten av august. |
![]() |
![]() |
#7 |
trøtt
|
![]() Sv: Skiathos eller annen gresk øy i midten av september?Jeg er veldig glad i Karpathos uansett om man reiser alene, som par eller med barn.
Storebror '02 og Lillebror '07. Sist redigert av ~TM~ : 16-08-12 kl 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Skiathos eller annen gresk øy i midten av september?Hvordan er strendene på Skiathos i forhold til andre øyer? På Samos der vi var, var det ikke sand, men rullesteiner. Jeg vil ha sandstrand ja tror jeg. |
![]() |
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: Skiathos eller annen gresk øy i midten av september?Dere kan dra til Santorini og bo i Oia. Superfint i lavsesong. (Men Santorini er ikke den helt store strandøya, så klart.)
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Skiathos eller annen gresk øy i midten av september?Skiathos har heller ikke kjempemange flotte strender, særlig ikke på sørsiden, de de fleste hotellene og Skiathos by ligger. Det er flotte strender nord på øya, og Kokonaries i vest. Men øya er liten og fantastisk å kjøre rundt på (du må ha jeep), og du kommer deg lett rundt. Det er også en flott Strand med hvit rullestein, Lalaria, i nord, ikke langt fra Kastro. Ellers er det mer eller mindre gode småstrender. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Skiathos eller annen gresk øy i midten av september?Hører du ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Skiathos eller annen gresk øy i midten av september?En venninne som har vært mye i Hellas likte Lesvos veldig godt.
![]() |
#15 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Skiathos eller annen gresk øy i midten av september?Sjugger- rullestensstrand er jo konge |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skiathos eller annen gresk øy i midten av september?Skiathos er en kjempefin øy med flere fine strender. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Skiathos eller annen gresk øy i midten av september?Men nå var ikke Skiathos på den restplasslista lenger joh...hm - men Samos er heller ikke så dumt kanskje. |
![]() |
![]() |
|
|