|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god matDet er min mors fødselsdag som skal feires, så litt stas må det være - altså ikke Egon eller Peppes. Og helst ikke så altfor dyrt. Vi skal ha med barna på 3 og snart 6.
![]() |
![]() |
#2 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god matHer ønsket jeg meg en drøss med svar....!
![]() |
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god matFridays er en hit her i huset også.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god matMine besteforeldre feiret i sin tid diamantbryllup på Frognerseteren, med hele familien med barn i de fleste alderstrinn involvert. Det var veldig, veldig fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god matFridays og kinarestauranger (med unntak av Dinner og Nodee) er nesten som Egon for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god matTakk for tips! Fridays er nok ikke greia, mamma vil ha viltkjøtt på menyen.... Tenkte meg litt Bølgen & Moi hvis det finnes retter med ok priser der. Hm, hvor er Tjuvholmen - brygga etter Aker Brygge?
![]() |
![]() |
#10 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god mat
Ja, men det er fint om det er litt tilrettelagt for at barn kan romstere litt rundt i lokalene etter de er ferdige med maten.
![]() |
![]() |
#11 |
Trøtt
|
![]() Sv: Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god matBølgen og Moi på Tjuvholmen er brygga utenfor Aker Brygge, ja. De har fin barnemeny, du kan tegne på duken og det er alltid barn der rundt kl 16. Store lokaler og høyt under taket. Jeg syns det er kjekt der, vi har hatt lørdags-senlunsj der en del i det siste.
![]() |
#12 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god matJeg trekker fram denne. Vi strever litt med å finne et sted som både er barnevennlig og rolig. Vi skal feire mine foreldres gullbryllup (bare nærmeste familie, 11 stk), men min far er ganske dårlig og tåler ikke mye lyd og styr. Samtidig skal mine to gutter være med, og de trenger å sysselsettes. Bølgen og Moi hørs jo bra ut, men det er kanskje ganske travelt der (og mye lyd)? Det er mulig vi er ute etter en umulig kombinasjon, men jeg prøver FP-orakelet likevel.
![]() |
#13 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god matHVIS man er positivit innstilt til kinamat, så er Eden China på Greverud en veldig bra restaurant!!! Ikke altfor stort lokale, utrolig god mat til en grei penge, og bra porsjoner!!
![]() |
#14 |
Med & uten trylleformel.
|
Jeg har hørt mange anbefale den. Vi bor like ved og jeg var innom for å hente take away, og ble skuffet. Og jeg tror det oste stekefett av meg i flere dager etterpå (ventet en stund på maten).
![]() |
![]() |
#15 |
Med & uten trylleformel.
|
Vi har vært på Leangkollen og Holmen fjordhotell og feiret runde dager for mamma, med stort hell! Buffeter på søndager er knall. Så hvis dere kan på en søndag, anbefaler jeg begge disse stedene. Tror også det er flott på Voksenkollen hotell.
![]() |
![]() |
#16 |
Med & uten trylleformel.
|
Mente Soria Moria.
![]() |
![]() |
#17 |
Trøtt
|
![]() Sv: Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god matLunsj på Leankollen i Asker.
![]() |
#18 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familievennlig restaurant i Oslo/Akershus med god matTakk for tips. Det ser nå ut til at det blir søndag klokka 16. Soria Moria er absolutt aktuelt, kanskje Bølgen og Moi og. Hva med Holmenkollen Parks søndagsmiddag (i Fem stuer) - har noen erfaring med den?
![]() |
#19 |
Med & uten trylleformel.
|
Om det er søndagsbuffet, er det sikkert fint. Har ikke vært der.
![]() |
![]() |
#20 |
Stabilt ustabil...
|
Jeg har bare prøvd takeaway herfra en gang, og da var jeg ikke overfornøyd jeg heller. (men jeg hadde delvis skyld i det selv, da jeg bestilte 2 forskjellige retter, halvparten av hver, i samme pakke, og jeg ble vel egentlig advart...)
![]() |
|
|