|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Indisk restaurant i OsloHar dere en god indisk restaurant å anbefale i Oslo?
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Indisk restaurant i OsloVi spiste veldig god mat på en restaurant jeg mener het New Dehli. I Øvre Slottsgate?
![]() |
![]() |
#3 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Indisk restaurant i OsloNew Anarkali på løkka er hyggelig (og får stadig skryt i matspalter, uten å bli pretensiøs).
![]() |
#4 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Indisk restaurant i OsloDa vi bodde på Bislet var Mother India favoritten.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Indisk restaurant i OsloNew Dehli i Øvre Slottsgate er kjempebra! Deilig mat, hyggelig betjening og ikke så dyrt. Vi er der så ofte at de kjenner oss igjen...
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Indisk restaurant i OsloNew Anarkali nederst i Thorvald Meyers gate. Utrolig god mat, og hyggelig og behjelpelig betjening. De fikk svært hederlig omtale i Aftenpostens aftenutgave denne uka også.
![]() |
![]() |
#7 |
Endelig mamma
![]() Sv: Indisk restaurant i OsloJa, den på Aker brygge er 'helt grei' og alt for dyr.
![]() |
#8 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Indisk restaurant i OsloJeg vil anbefale Jewel of India i Oscarsgate, veldig god mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Indisk restaurant i OsloNew Anarkali i Thorvald Meyers gate er veldig god og har triveleg atmosfære å sitte og spise i også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Indisk restaurant i OsloJaipur på Egertorget anbefales.
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Indisk restaurant i OsloHaveli på Kalbakken har virkelig god take away. Det er helt sant. Men lokalene innbyr ikke akkurat til en romantisk middag.
![]() |
![]() |
#12 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Indisk restaurant i Oslo
Eg har aldri prøvd han, men eg såg det ein gong eg tok bussen forbi. Kalbakken er på veg heim frå jobb, så eg har alltid bare brukt den, når vi skal ha indisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Endelig mamma
Det er sant at det er stor forskjell på restaurantene når det gjelder take away. Vår favoritt for take away er Natraj i Bygdøy Alle. Der er maten alltid ordentlig varm, god smak og vi får alltid med gratis papadums og 3 diper/tilbehør til papadums sammen med maten. Har ikke prøvd den på Kalbakken da, så kanskje det hadde vært noe dersom mannen henter meg på jobb en dag...
![]() |
#14 |
Librocubicularist
|
Det er stor forskjell, ja. Eg prøvde den som ligg i Sandakerveien, like ved Nordpolen (Agra? Ankra?) og den hadde ganske kjip mat. Shalimar på Rosenhoff har og ganske bra mat. Der går det an å sitte ned og. Bygdøy Alle blir heilt feil veg å køyre for å hente mat, eg gidd ikkje reise gjennom heile byen på vegen. Det betyr jo litt det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Endelig mamma
Det er klart. For oss er jo BA gangavstand fra der vi bor, men Kalbakken er på veien hjem fra jobben min (som er Grorud), så derfor er jeg jo muligens åpen for å kunne prøve den en gang også. Jeg liker meg på "begge sider" av byen vett.
![]() |
#16 |
Librocubicularist
|
Det er jo pjaktisk. Eg liker meg og på vestkanten, men er sjeldan der for å hente take-away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Indisk restaurant i Oslo...
Ungen, 2009 Minste, 2013 Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
Jeg bor fremdeles i nærheten, og vi spiser herfra minst en gang i måneden. Som regel take away, men noen ganger i restauranten også. Vi liker den godt og det er hyggelig stemning der. Den har mye bedre mango lassi enn haveli, men haveli har veldig godt nanbød.
![]() |
#20 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Jeg er nyskjerrig på den ved siden av bensinstasjonen men hvis du har gode erfaringer skal jeg prøve den. Men de lager indisk mat, og ikke pakistansk som de gjør på Shalimar? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|