|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Oppbevaring av smykker og ørepyntJeg skal bestille meg denne til sånt, synes det er utrolig kult:
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Oppbevaring av smykker og ørepyntDet vil jo ikke bli så mye mer oversikt i en sånn enn i en skoeske? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaring av smykker og ørepyntOppslagstavle i kork fungerer kjempebra til smykkeoppheng (dingeldangelet festes til tavla med nåler og stifter). Om du synes tavla blir kjedelig, kan du jo male listene og kle korken med for eksempel stoff, men smykkene er jo dekor i seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaring av smykker og ørepyntJeg har en høy, smal malm kommode fra ikea, en sånn med speil man kan løfte opp i topplokket. Der har jeg øredobber i de to øverste skuffene. De ligger i små smykkeposer eller eskene sine, iallefall når det nettopp er ryddet |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Oppbevaring av smykker og ørepynt
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Oppbevaring av smykker og ørepyntJeg kjøpte kroker som jeg hang opp juggelet mitt på, men jeg opplevde at mye av det ble stygt av å henge ute. Mulig at det er sølv i det?
![]() |
#9 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Oppbevaring av smykker og ørepynt
Sølv reagerer vel på bomull og luft, kanskje det ligger mot bomull?
![]() |
#10 |
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaring av smykker og ørepyntHer er litt forskjellige bilder/tips |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaring av smykker og ørepyntLitt i seneste laget, men jeg har dette fra Onmii:
![]() |
|
|