|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gode tilbud på hagemøbler?Har noen sett gode tilbud på hagemøbler noe sted? Evt et sted hvor de faktisk har hagemøbler igjen på lager, tilbud eller ikke? Jeg vil ha en diger, deilig rottingsofa til verandaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Gode tilbud på hagemøbler?Akkurat rottingsofaer har jeg sett de har igjen på min lokale Hageland og Plantasjen, så det er vel bare å dra ut og titte.
![]() |
#3 |
Har diplom
![]() Sv: Gode tilbud på hagemøbler?Så bra. Ligger de i nærheten av sentrum i byen din? Det er ikke så langt unna meg, nemlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Gode tilbud på hagemøbler?Nei, ikke akkurat.
![]() |
#5 |
Har diplom
![]() Sv: Gode tilbud på hagemøbler?Jepp, har en Bauhaus ikke så altfor langt unna. Da prøver jeg der først. Takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2012
![]() |
![]() Sv: Gode tilbud på hagemøbler?Vil tro alle som selger hagemøbler har for mye pga elendig sommervær og selger billig unna nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Smugleser
|
![]() Sv: Gode tilbud på hagemøbler?De hadde salg på Sommershoppen forrige uke. De har OK nettbutikk også. Vi gjorde unna noe av samme utfordringen der.
![]() |
#8 |
Har diplom
![]() Sv: Gode tilbud på hagemøbler?
Ja, mulig det. Jeg var innom SmartClub og Skeidar, der var det tomt. Men jeg hadde kanskje bare uflaks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2012
![]() |
![]() Sv: Gode tilbud på hagemøbler?Sjefen min er sunnmøring og alltid opptatt av å spare litt penger. Han kunne fortelle alle etter forrige helg, at nå måtte vi ut å kjøpe billige hagemøbler. Han snakke spesielt om Plantasjen, men vi diskuterte sannsynligheten for at de andre også ville bli kvitt litt overskudd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|