Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Gode tilbud på hagemøbler?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-12, 10:31   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Gode tilbud på hagemøbler?

Har noen sett gode tilbud på hagemøbler noe sted? Evt et sted hvor de faktisk har hagemøbler igjen på lager, tilbud eller ikke? Jeg vil ha en diger, deilig rottingsofa til verandaen. Og jeg vil ikke vente til våren.

Bill. mrk. Helstigår.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 10:36   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode tilbud på hagemøbler?

Akkurat rottingsofaer har jeg sett de har igjen på min lokale Hageland og Plantasjen, så det er vel bare å dra ut og titte.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 10:39   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Så bra. Ligger de i nærheten av sentrum i byen din? Det er ikke så langt unna meg, nemlig.

Gammel 30-08-12, 10:45   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke akkurat.

Ville forsøkt Bauhaus også, om du har det i nærheten.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 11:00   #5
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Jepp, har en Bauhaus ikke så altfor langt unna. Da prøver jeg der først. Takk!

Gammel 30-08-12, 11:01   #6
Foxy
Nybegynner

Foxy sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
Foxy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vil tro alle som selger hagemøbler har for mye pga elendig sommervær og selger billig unna nå.

Foxy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 11:02   #7
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

De hadde salg på Sommershoppen forrige uke. De har OK nettbutikk også. Vi gjorde unna noe av samme utfordringen der.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 11:04   #8
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Foxy, her.

Vil tro alle som selger hagemøbler har for mye pga elendig sommervær og selger billig unna nå.

Ja, mulig det. Jeg var innom SmartClub og Skeidar, der var det tomt. Men jeg hadde kanskje bare uflaks.

Sommershoppen er visst ferdig for i år, både i butikk og på nett.

Gammel 30-08-12, 11:11   #9
Foxy
Nybegynner

Foxy sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
Foxy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sjefen min er sunnmøring og alltid opptatt av å spare litt penger. Han kunne fortelle alle etter forrige helg, at nå måtte vi ut å kjøpe billige hagemøbler. Han snakke spesielt om Plantasjen, men vi diskuterte sannsynligheten for at de andre også ville bli kvitt litt overskudd.
Kanskje har du vært uheldig, eller for sent ute.

Foxy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.