Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vintersko/ankelstøvletter som passer til b r e d e føtter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-12, 22:57   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Vintersko/ankelstøvletter som passer til b r e d e føtter?

Er det noen som kan komme med noen tips her?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 23:12   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko/ankelstøvletter som passer til b r e d e føtter?

Fly London funker bra på mine brede iallfall.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 23:32   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Mange av modellene til El Natura lista er brede

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-12, 01:51   #4
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Mange av modellene til El Natura lista er brede

Det var det mye fint! Jeg har også breie føtter (nærmest hobbit!), så denne tråden skal jeg henge litt i...

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-12, 08:47   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Danske Andeføtter.

Gammel 01-09-12, 08:50   #6
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klaveness, så klart! :kjøpnorsk: Jeg har brede føtter og jeg har hverdagssko, pensko, bunadsko, sandaler, vintersko og ikke minst to par kjempefine støvletter fra Klaveness.

Vinterkolleksjonen

Gammel 01-09-12, 09:01   #7
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Klaveness, så klart! :kjøpnorsk: Jeg har brede føtter og jeg har hverdagssko, pensko, bunadsko, sandaler, vintersko og ikke minst to par kjempefine støvletter fra Klaveness.

Vinterkolleksjonen

Jeg finner så sjelden Klaveness, jeg. Hvor kjøper du? Kjøpte et par pumps som er utrolig gode hos Designforum, men i skobutikkene synes jeg de ofte bare har noen få par av kjerringtypen.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-12, 09:02   #8
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Acsa- skikkelig mye fint, og Klaveness er jo skikkelig gode sko! Men vet du om en butikk som har bra utvalg? Jeg har aldri sett annet enn bunadskoene i skobutikken.

Gammel 01-09-12, 09:03   #9
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Pippo- der tenkte vi likt

Gammel 01-09-12, 09:09   #10
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eurosko her hos oss har ofte tatt inn noen modeller, og skobutikken i Sannergata i Oslo. Klaveness er kjempegreie på å sende ut et og et par sko til butikkene, så det er ikke noe stort problem for dem å bestille inn hvis du vil ha noe de ikke fører. Jeg vet f.eks at sånn og sånn bredde og modell alltid passer meg og i hvilken størrelse, så jeg bare maser til noen tar inn det jeg vil ha. Jeg har også kontaktet Klaveness og spurt dem om noen i nærheten har tatt inn sånn og sånn.

Gammel 01-09-12, 09:18   #11
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Europris altså? Hm må sjekke her

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.