|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vintersko/ankelstøvletter som passer til b r e d e føtter?Mange av modellene til El Natura lista er brede |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vintersko/ankelstøvletter som passer til b r e d e føtter?
Det var det mye fint! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Vintersko/ankelstøvletter som passer til b r e d e føtter?Danske Andeføtter.
![]() |
#6 |
Audacious
|
![]() Sv: Vintersko/ankelstøvletter som passer til b r e d e føtter?Klaveness, så klart! :kjøpnorsk: Jeg har brede føtter og jeg har hverdagssko, pensko, bunadsko, sandaler, vintersko og ikke minst to par kjempefine støvletter fra Klaveness.
![]() |
#7 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vintersko/ankelstøvletter som passer til b r e d e føtter?
Jeg finner så sjelden Klaveness, jeg. Hvor kjøper du? Kjøpte et par pumps som er utrolig gode hos Designforum, men i skobutikkene synes jeg de ofte bare har noen få par av kjerringtypen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Vintersko/ankelstøvletter som passer til b r e d e føtter?Acsa- skikkelig mye fint, og Klaveness er jo skikkelig gode sko! Men vet du om en butikk som har bra utvalg? Jeg har aldri sett annet enn bunadskoene i skobutikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Vintersko/ankelstøvletter som passer til b r e d e føtter?Pippo- der tenkte vi likt |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Audacious
|
![]() Sv: Vintersko/ankelstøvletter som passer til b r e d e føtter?Eurosko her hos oss har ofte tatt inn noen modeller, og skobutikken i Sannergata i Oslo. Klaveness er kjempegreie på å sende ut et og et par sko til butikkene, så det er ikke noe stort problem for dem å bestille inn hvis du vil ha noe de ikke fører. Jeg vet f.eks at sånn og sånn bredde og modell alltid passer meg og i hvilken størrelse, så jeg bare maser til noen tar inn det jeg vil ha.
![]() |
#11 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Vintersko/ankelstøvletter som passer til b r e d e føtter?Europris altså? Hm må sjekke her |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|