Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Garderobe

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-12, 10:55   #1
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Garderobe

Alle disse moteinnleggene er ikke bra altså. Her prøver jeg overbevise meg om at det er helt naturlig å kun eie et fåtall bukser (om vi tar med alt som er slitt og delvis utslitt, men ikke ubrukelig under ti stk). Det samme forsåvidt med topper og slikt også....

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 11:01   #2
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Garderobe

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.

Alle disse moteinnleggene er ikke bra altså. Her prøver jeg overbevise meg om at det er helt naturlig å kun eie et fåtall bukser (om vi tar med alt som er slitt og delvis utslitt, men ikke ubrukelig under ti stk). Det samme forsåvidt med topper og slikt også....

Har ikke mer enn deg jeg altså.

Gammel 03-09-12, 11:03   #3
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er det altså. Jeg er ganske opptatt av klær, men ikke kvantitativt. Jeg liker å finne ting som varer lenge og så bruke dem til de er godt slitt. Jeg kan ikke se hva jeg skulle gjort med 50 kjoler, og når klesskapet mitt bikker stappfullt så er det fordi det mye gammelt og slitt jeg ikke bruker bakerst og innerst.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 11:08   #4
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Igjen så er det jo sånn at det er de som har kjoledilla som svarer på sånne tråder. De som har matpakkedilla, de viser fram matpakkene sine.

Men alle gjør ikke alt. Det er viktig å huske det.

Jeg har også i området 10 bukser. Akkurat nå har jeg igrunnen bare 3 jeg bruker som oftest.

Gammel 03-09-12, 11:10   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Blunk

Jeg er IKKE opptatt av mote, ikke særlig opptatt av klær generelt, men jeg liker det når jeg finner klær som kler meg. Jeg kjøper mest billigklær. Mye kappahl. Har noen få dyre plagg. Min erfaring er at kvaliteten ikke er særlig bedre. Jeg har MYE klær. Halvparten venter på at jeg skal få tilbake matchvekten, det skal sies. Og så får jeg en del klær fra en venninne som shopper mer enn meg. Men bare klær fra kjedebutikker, det også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 11:15   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er nok mer normal enn de som har 50 kjoler og 50 vesker.

Jeg har en meget slank garderobe som endel her inne hadde fått åndenød av å titte inn i en mandags morgen. Alt mitt får plass i ett eneste skap, med en meter hengeplass og seks hyller.
Jeg syns jo selv at det er mangelfullt og jeg lengter etter bedre økonomi slik at det kan være mulig å handle klær mer enn et par ganger i året.
Jeg ønsker meg gensere, kjoler, cardigans, bukser, ja alt.

Men... jeg finner da alltids noe å ha på meg, og så lever jeg med at det aldri er meg det snakkes til når setningen starter med " åååå...har du kjøpt deg....xxxx"

Gammel 03-09-12, 11:15   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg bare teller bukser som jeg faktisk kan bruke og ikke inkluderer treningsbukser, skallbukser, malebukse o.l., så har jeg følgende:
én dongeribukse
tre sommerbukser/capribukser
én dressbukse
en selskapsbukse
to shortser

Og det var vel det hele, tror jeg.

Jeg har flere skjørt og kjoler i tillegg, dog.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 11:21   #8
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Juhu vi er flere! Ønsker meg selvfølgelig mer klær jeg og, nye flotte, men kjøper meg aldri noe.... Og visse ting blir bare liggende og noe må man jo ha liggende til visse situasjoner...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.