|
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Garderobe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Garderobe
Har ikke mer enn deg jeg altså.
![]() |
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: GarderobeDet er det altså. Jeg er ganske opptatt av klær, men ikke kvantitativt. Jeg liker å finne ting som varer lenge og så bruke dem til de er godt slitt. Jeg kan ikke se hva jeg skulle gjort med 50 kjoler, og når klesskapet mitt bikker stappfullt så er det fordi det mye gammelt og slitt jeg ikke bruker bakerst og innerst.
![]() |
#4 |
Off the map.
|
![]() Sv: GarderobeIgjen så er det jo sånn at det er de som har kjoledilla som svarer på sånne tråder. De som har matpakkedilla, de viser fram matpakkene sine.
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GarderobeJeg er IKKE opptatt av mote, ikke særlig opptatt av klær generelt, men jeg liker det når jeg finner klær som kler meg. Jeg kjøper mest billigklær. Mye kappahl. Har noen få dyre plagg. Min erfaring er at kvaliteten ikke er særlig bedre. Jeg har MYE klær. Halvparten venter på at jeg skal få tilbake matchvekten, det skal sies. Og så får jeg en del klær fra en venninne som shopper mer enn meg. Men bare klær fra kjedebutikker, det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GarderobeDu er nok mer normal enn de som har 50 kjoler og 50 vesker.
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]() Sv: GarderobeHvis jeg bare teller bukser som jeg faktisk kan bruke og ikke inkluderer treningsbukser, skallbukser, malebukse o.l., så har jeg følgende: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: GarderobeJuhu vi er flere! Ønsker meg selvfølgelig mer klær jeg og, nye flotte, men kjøper meg aldri noe.... Og visse ting blir bare liggende og noe må man jo ha liggende til visse situasjoner... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|