Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Formelt antrekk - passer denne?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-12, 15:11   #1
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Formelt antrekk - passer denne?

Kjole fra Boden. http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...ted-Dress.html

Jeg har lite pent i skapet til kroppsformen slik den er for tiden, men har bestilt denne. Passer den til en middag med formelt antrekk?

Sist redigert av Tangina : 31-08-12 kl 15:24.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 15:40   #2
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Formelt antrekk - passer denne?

Ja. Med smykker, oppsatt hår kanskje, en stilig veske og høye sko.

Gammel 31-08-12, 15:54   #3
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mariss, her.

Ja. Med smykker, oppsatt hår kanskje, en stilig veske og høye sko.

Smykker går. Høye sko kan jeg ikke bruke, og håret er for kort til å settes opp. Veske kan muligens oppdrives.

Gammel 31-08-12, 17:16   #4
Linella
Erfaren

Linella sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Tja, jeg er usikker. Synes den ser ganske uformell ut, egentlig. Jeg ville nok valgt noe annet om jeg skulle på middag og være formelt kledt.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 17:16   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes kjolen er «penere» i virkeligheten enn på bildet.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 17:27   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Bare du passer på at tilbehør blir pent nok syns jeg den går. Tynne strømper, pene sko og fine smykker. Og en selskapsveske.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 17:42   #7
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Jeg får se hvordan den tar seg ut når jeg har hentet den. Ellers går det kanskje med skjørt og en fin topp?

Gammel 31-08-12, 17:50   #8
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Tja, kan nok passere hvis tilbehøret er straight og ganske pyntet. Jeg ville selv valgt å style den med klassiske og pene sko, gjerne perlesmykker, diskret sminke og en liten klassisk veske.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-12, 18:39   #9
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Hmrf, kjolen duger nok ikke. Magen er i veien for at den skal falle fint nok til å brukes til anledningen. Jeg finner ikke mye annet moro i skapet heller, og penger er det skralt me, men det må vel en NoaNoa-tur til.

Gammel 01-09-12, 18:40   #10
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det kommer jo helt ann på hva du skal. Hva slags arrangement er det som har denne dresskoden? Og hvor lang er egentlig kjolen? Til "formell" passer det ofte med en dressjakke over kjolen eller til skjørtet. Men som sagt, det kommer ann på hva du skal...

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-12, 22:14   #11
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal også på arrangement med dresskode formell, som de senere har forklart som "black tie", som er lang kjole. Så jeg er på kjolejakt!

Kanskje vi skal på samme sted?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:17.