|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledesJeg liker ungene mine best når jeg har dem én og én, og uten innblanding fra Sambo.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledesHva liker hun da? Jeg har alltid vært glad i jula så for meg ville for eksempel en årlig førjulsshopping-tur til Oslo med julekonsert og kafegåing fenget meg selv da jeg var 15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledesHun er glad i musikk, hun er glad i hotell og restauranter. Hun begynner så vidt å like shopping, hun liker "å dra bort".
![]() |
#4 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledesFriluftsliv: bestig en fjelltopp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledesKunne en musikkfestival vært noe? Øya? Det har jo vært da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledesJeg tenkte også først på London eller Berlin, men julekonserten eller enda morsommere sommerkonserten til Oslo Fagottkor er jo også fantastisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledesFørjulstur til Tivoli i København? De har julemarked hvert år.
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledesShopping i London eller NY må vel være drømmen for henne?
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledesJeg tenker øyafestivalen er kult, eller en førjulstur til en europeisk storby. Da kan dere planlegge litt sammen, gjøre research og velge en ny by hvert år. Man kommer seg ganske billig til de nordeuropeiske store byene. En venninne og jeg gjør det hvert år, litt kultur, shopping og god mat. Man kan også finne ut om det er en kul konsert der man kan gå på.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledesJeg ville tatt utgangspunkt i de byene det går direktefly fra værnes til en slik tur. For en helg så utgjør det litt at man slipper mellomlandinger og slikt. Billigere blir det også (for en som er reiseglad så er det ikke noe sjakktrekk å flytte fra Oslo til Trondheim gitt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledesKan det ikke være en tradisjon å bare reise bort hver år da - mange steder som går rett fra oss som nok kan funke om man liker konseptet tur og hotell.
![]() |
#13 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledesDere tar en vintertur til Alta, og bor på ishotell
![]() |
![]() |
#14 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledes
Det hadde jeg også tenkt å foreslå! Hyggelige priser på flybilletter, kort reise og spennende by - rene Kinderegget
![]() |
#15 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledesEg heiar på Alta og Berlin, utan samanlikning forøvrig. Samt Køben.
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledes
Utrolig kult, var det. Jeg skal dit en eller annen gang. Med eller uten Stesnuppa.
![]() |
#19 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledesJeg syns storbyhelger ofte blir sykt hektiske, så jeg ville tenkt på SPA-weekend istedet. Tipper også en 15 åring trenger litt total hvile og massasjer.
![]() |
#20 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledesHva med Norwegian Wood? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|