|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Tips til kule og gode høststøvletter?Hjelp! Jeg er på utkikk etter nye støvletter - uten vinterfor, men de bør gå nesten til kneet og være ganske smale i modellen. På Brandos karakteriserer de alt som knapt når opp til anklene som støvletter, så det blir nesten umulig å orientere seg.
![]() |
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til kule og gode høststøvletter?Ikke så trange kanskje. Fåes i flere farger, Brandos.
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Tips til kule og gode høststøvletter?
Takk for tips! De hadde vært fine om hælene hadde vært lavere og uten den rare lagdelte fasongen, som jeg aldri har blitt fortrolig med. Ellers er de fine og litt i stil med hva jeg ser etter (og så har jeg ved nærmere ettertanke to par El Naturalista-støvletter fra flere år tilbake som i grunnen svarer til beskrivelsen i hovedinnlegget.
![]() |
![]() |
#4 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tips til kule og gode høststøvletter?Etter at nokon her inne kalla den hælen for hundebæsj har eg ikkje klart sjå på den. Så værsågod, eg deler bildet vidare til andre.
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tips til kule og gode høststøvletter?Disse er veldig fint...(schwært bilde, I know) - I fjor fantes den i en mørk grønnfarge, så kanskje du kan finne det også...
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Tips til kule og gode høststøvletter?Hundebæsj!
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Tips til kule og gode høststøvletter?De blir dessverre for høye, ser jeg - og for klassiske (og ganske sikkert med klikk-klakk-hæler). Jeg har allerede noen Mark Jacobs-støvletter kjøpt brukt av Krem som likner litt (og som er så høye at jeg bare har brukt dem én gang, da jeg kun trengte å stavre meg fra bilen og inn i et hus.
![]() |
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
Hullet bak ser veldig fint ut på altså - det er jo bare en rem, tross alt. Jeg er jo forelsket i de fine fra flylondon med kileæl. Fly London Let 2
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tips til kule og gode høststøvletter?Ja-og jeg har ikke kjøpt de på tross av langvarig sikling - rett og slett fordi det er HELT glatte under i tillegg. *snev av innsikt* Fly London har jo plutselig mistet teket fullstendig synes jeg.
![]() |
#12 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Tips til kule og gode høststøvletter?Art med snøring?
![]() |
#15 |
intro
|
Ja, helt enig! Jeg skal teste Krem-støvlettene et par ganger til før jeg evt. kapitulerer.
![]() |
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Tips til kule og gode høststøvletter?Hælene blir for høye både på Vagabond og Art som dere viser - og så må nok sålene (les: hælene) helst være mykere.
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Tips til kule og gode høststøvletter?Henger her for trenger også støvletter. Eller trenger og trenger. Mannen mener jeg ikke trenger, dummingen.
![]() |
#19 |
intro
|
![]() Sv: Tips til kule og gode høststøvletter?Ja, dem kikket jeg på, tror jeg, men de er også for høye. Jeg går mye, til dels, og løpeleggene mine tåler ikke så høye hæler i lengden.
![]() |
![]() |
#20 |
intro
|
De kaller skoletter for støvletter og støvletter for støvler!
![]() |
![]() |
|
|